צפו ביאכטה החדשה של עידן עופר - ה"בטר פלייס"

את הספינה, שעלות בנייתה כ-10 מיליון דולר, הזמין עופר לפני כשנה וחצי והיא הושקה בקיץ ■ לא רק השם דומה, אלא גם הלוגו זהה לחלוטין לזה של חברת בטר פלייס ■ מה יש שם? 300 מ"ר, מרפסות, סלון, מטבח וסוויטה בגודל 60 מ"ר

בשעה שחברת "בטר פלייס" הישראלית עלתה על שרטון פיננסי, "בטר פלייס" אחרת דווקא יוצאת להפלגה לים הפתוח. מדובר ביאכטת הפאר הנושאת את השם "BETTER PLACE" וחדי העין יבחינו שהלוגו על המפרשים שלה זהה לזה של חברת הרכב החשמלי "בטר פלייס" - וכנראה לא במקרה.

בענף הספנות אומרים שהמגה-יאכטה, שהייתה אחד מכוכבות תערוכת היאכטות של מונקו השנה, הוזמנה לפני כשנה וחצי על ידי עידן עופר ונמסרה לו הקיץ. אורכה של היאכטה 50 מ' והיא נבנתה באנקונה שבאיטליה על ידי היצרנית הנודעת WALLY, בעלות המוערכת בקרוב לעשרה מיליון דולר.

בייצורה נעשה שימוש נרחב בסיבי פחמן ובחומרים מרוכבים והיא אחת הראשונות בעולם שקיבלו סימול של "כוכב ירוק" על ידידותיות לסביבה. תא הנוסעים שלה תוכנן על פי הזמנה מיוחדת מיצרני פאר מומחים והוא מציע מרחב מחייה של 300 מ"ר פלוס שטח מחייה חיצוני של כ-400 מ"ר. בין השאר היא כוללת סלון, מטבח ועמדת פיקוד בשטח של 86 מ"ר. מתחת לסיפון נמצאת הסוויטה המרכזית שגודלה 60 מ"ר. הספינה כוללת גם מיטות שיזוף לכ-20 איש, ג'קוזי גדול, דיפון עץ יוקרתי על כל הרצפות והקירות, ריהוט לפי הזמנה ועוד.

היצרן מסר כי היאכטה נמסרה ללקוח ביולי השנה וכבר יצאה להפלגת הבכורה שלה באגן הים התיכון. ככל הנראה היאכטה תוחכר על ידי מתווכי יאכטות, כאשר היא לא תהיה בשימוש בעליה. דוברו של עידן עופר מסר כי "איננו נוהגים להגיב על נושאים פרטיים".

יאכטה
 יאכטה