מנורה מתחרה בפקדונות הבנקים: משיקה מוצר חיסכון לילד

כמה שנים לאחר שהשיקה את פוליסות החיסכון, ה"טופ פייננס", מנורה משיקה היום את מוצר ה"טופ קידס"

חברת הביטוח מנורה מבטחים מכוונת ללקוחות הפקדונות בבנקים שמספקים ללקוחות חיסכונות לנקודות בחיים עם תשואה מובטחת מצד אחד אך מאוד נמוכה מהצד השני, טייק 2.

כמה שנים לאחר שהשיקה את פוליסות החיסכון, ה"טופ פייננס", מנורה משיקה היום את מוצר ה"טופ קידס". המוצר מיועד לחיסכון של ההורים למען הילדים למטרות כגון בר/בת מצווה, חתונה, לימודים גבוהים או קניית דירה על ידי הילד אי שם בעתיד. ניהול ההשקעות בפוליסה הזו ייעשה במסגרת ניהול ההשקעות של קבוצת מנורה, בדומה לפוליסות ביטוחי המנהלים.

מדובר בחיסכון באמצעות פוליסת פרט המאפשר בחירה בין מסלולי השקעה, ניהול חשבון אישי באינטרנט וכיסוי ביטוחי שמספק ביטחון לכך שבקרות אירוע ביטוחי התשלום עבור החיסכון נמשך כסידרו, כשבמקרה מוות יש גם פיצוי חד פעמי. בנוסף, הכסף בפוליסה, שאינה זוכה להטבות מס בגין הפקדות, נזיל בכל עת - ללא תקופת מינימום וללא קנסות יציאה.

במנורה מסבירים כי דמי הניהול המקסימליים שהחברה תגבה במוצר זה הינם בשני מסלולים: דמי ניהול מצבירה בלבד בשיעור של 1.5% מהצבירה, לשנה; או דמי ניהול חשבון של 12 שקל מדי חודש (144 שקלים לשנה) בתוספת דמי ניהול של 1.2% מצבירה.

ניתן לעשות את הביטוח לילד עם לידתו, כשגיל הכניסה המקסימלי הינו 17. ההפקדה המינימלית לחסכון עומדת על 200 שקל, כשניתן להפקיד סכומים חד פעמיים או מדי חודש. משה מורגנשטרן, מנהל אגף ביטוח חיים במנורה, מוביל את הקמת המוצר.