גאדג'טים: טלוויזיה של פנסוניק - טובה אך לא מספיק חכמה

דגם WT50M בטכנולוגיית LED מציעה איכות תמונה טובה ועיצוב מוצלח, אבל היבואן יורוקום צריך להבין שטלוויזיות צריכות להגיע עם ממשק בעברית, תמיכה בכתוביות בעברית בקריאת קבצי וידיאו ואפליקציות מקומיות

תמונה וסאונד: דגם WT50M של פנסוניק מגיע בטכנולוגיית LED, התמונה טובה מאוד, אבל הצבעים לא מספיק חיים. השחור מוצלח ומשתלב עם המסגרת השחורה, כך שנראה שהתמונה מופיעה על כל המסך. הטיפול בשידורי טלוויזיה רגילים (SD) טוב, אבל לא כדאי לצפות ליותר מדי. זווית הצפייה רחבה ואפשר לצפות בה בנוחות גם מהצד. בדומה לטלוויזיות LED, גם כאן יש השתקפות של אור השמש מהחלונות. המסך כולל תמיכה בתלת-ממד והסאונד איכותי.

יכולות חכמות: באמצעות חיבור ה-WiFi יש גישה ליו טיוב, לפייסבוק, לסקייפ (ברכישת מצלמה), לרדיו אינטרנט ולמזג האוויר. אפשר להוריד אפליקציות כמו אתר הווידיאו קליפים Vimeo ופיקסה. אין אפליקציות מקומיות שיתאימו לקהל הישראלי. מלבד זה, יש גם אופציה לקרוא קבצי וידיאו, תמונות ומוזיקה מכונן חיצוני נייד, אבל המסך לא יודע לקרוא קבצי תרגום בעברית (SRT).

בשביל לשלוט ביכולות החכמות, אפשר להשתמש בשלט הרגיל או בשלט קטן הכולל משטח מגע המאפשר לנוע בקלות באופציות במסך. אנחנו פחות אהבנו את הפתרון הזה. מלבד זה, אין ל-WT50 אפליקציה לשליטה בתכונות שלה, כמו הקלדה באמצעות סמארטפון ומשטח המגע עושה עבודה לא טובה בתחום הזה.

ממשק: הממשק מיושן, כמו בשאר מוצרי החברה, הוא לא כולל גיור לעברית וגם ביצוע הגדרות זקוק לקצת שיפור בידידותיות.

חיבורים: 4 כניסות HDMI, כניסת RCA עם מתאם, 3 כניסות USB וקורא כרטיסים.

בשורה התחתונה: איכות התמונה טובה והעיצוב מוצלח, אבל היבואן יורוקום צריך להבין שטלוויזיות צריכות להגיע עם ממשק בעברית, תמיכה בכתוביות בעברית בקריאת קבצי וידיאו ואפליקציות מקומיות.

מחיר: 20 אלף שקל ל-55 אינץ'.

ציון: 8.