גמול נדל"ן מכרה זכויותיה במתחם השלושה ביהוד לאחים עזרא

חברת האחים עזרא תעביר לגמול נדל"ן 23% מכספי מכירת הדירות בפרויקט ו-25% מכספי מכירת שטחי המסחר והמשרדים, ותשלם מקדמה בגובה 25 מיליון שקל

חברת גמול נדל"ן מכרה את זכויותיה במתחם השלושה ביהוד לחברת האחים עזרא. מדובר בעסקת תמורות במסגרתה תבנה הרוכשת פרויקט מגורים מסחר ומשרדים ותעביר לגמול נדל"ן 23% מכספי מכירת הדירות בפרויקט ו-25% מכספי מכירת שטחי המסחר והמשרדים. עלות בניית הפרויקט, הכוללת בין היתר תשלומים למינהל מקרקעי ישראל ותשלום פיצוי לבעלי העסקים במקום מוערכת בכ-400 מיליון שקל.

עוד על פי העסקה, תשלם הרוכשת מקדמה בגובה 25 מיליון שקל עד ל-10 בנובמבר 2013. מקדמה זו תקוזז מהיקף התשלום הצפוי על המכירות העתידיות.

על המתחם המדובר, הממוקם סמוך לצומת יהוד ומשתרע על פני 25 דונם בין הרחובות שבזי,כצנלסון ווייצמן, חלה תב"ע מאושרת המאפשרת הקמת בנייני מגורים בני עד 10 קומות. המתחם כולל גם זכויות להקמת מרכז מסחרי.

כחלק מההסכם שנחתם למכירת המתחם התחייבה הרוכשת לפעול להוצאת היתר בנייה שיאפשר בנייה של לא פחות מ-332 יחידות דיור, לטפל בהארכת הסכמי הפיתוח מול מינהל מקרקעי ישראל ולטפל בהפחתת דמי ההיתר הנדרשים על ידי המינהל. כך על פי ההודעה ששיגרה גמול נדל"ן לבורסה.

בעסקה קיים גם תנאי מתלה הקובע שאם תוך חצי שנה מיום חתימת ההסכם לא תתקבל הסכמת המינהל להפחתת תשלום דמי ההיתר בגין שטחי הבניה במגרש, כך שלא יעלו על 8 מיליון שקל בתוספת מע"מ, כל צד בעסקה יהיה רשאי לבטלה.

את גמול נדל"ן ייצג בעסקה עו"ד נעם וייס, ראש מחלקת נדל"ן במשרד איתן מהולל & שדות. את האחים עזרא ייצג עו"ד משה אבידר.