רוצים הרצאה של פפ גווארדיולה? תכינו רבע מיליון אירו

זה הסכום שגבה המאמן המובטל עבור הרצאה של 60 דקות שנתן בכנס של קרן צדקה במקסיקו; שכרו בברצלונה בעונה שעברה עמד על 7.5 מיליון אירו

פפ גווארדיולה אמנם נמצא בשנת חופש מכדורגל, אחרי שהוביל את ברצלונה בארבע העונות הקודמות, בין היתר, לשתי זכיות בליגת האלופות ושלוש אליפויות בספרד. אבל המנג'ר המעוטר, שהפך את הקבוצה הקטאלונית לטובה ביותר בעולם ואולי אפילו לאחת מהטובות בהיסטוריה - לא ממש נח בזמן השבתון שלו.

גווארדיולה, 41, רכש דירה מפוארת בניו יורק שבה הוא מתגורר. הוא עסוק בכתיבת הביוגרפיה שלו, ובמקביל הוא גם הפך למרצה מבוקש: עיתון "המארקה" מפרסם כי פפ המריא לאחרונה למקסיקו, שם התקיים כנס מיוחד בחסות ארגון הצדקה Telmex Foundation של המיליארדר קרלוס סלים.

על-פי הדיווח, הרצה גווארדיולה בכנס, לצד דמויות כראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר ונשיא ברזיל לשעבר לולה דה סילבה. בהרצאה, שנמשכה כשעה, סיפר על השיטות שבעזרתן הפך את ברצלונה לקבוצה מצליחה. עבור העבודה הזאת, שילמו לו מארגני הכנס 250 אלף אירו, או במילים אחרות, יותר מ-4,000 אירו לדקה.

בעונה האחרונה בברצלונה, השתכר גווארדיולה 7.5 מיליון אירו. על-פי כל ההערכות, הוא ישוב לאמן בעונה הבאה - כשעיקר החיזורים מגיעים ממנצ'סטר סיטי וצ'לסי.