דלתא איירליינס הקטינה מספר הדיילים דוברי עברית בטיסות לישראל

ההחלטה התקבלה על סמך סקרים שהחברה ערכה והראו שהשירות לא צפוי להיפגע גם אם יהיו במטוס רק שני דיילים דוברי עברית, ולא שלושה

חברת התעופה האמריקנית דלתא איירליינס הקטינה את מספר הדיילים שלה דוברי עברית בטיסותיה לישראל.

דלתא איירליינס, המפעילה טיסה יומית בקו תל אביב-ניו יורק, החליטה בימים האחרונים לצמצם את מספר הדיילים דוברי עברית בטיסותיה מארה"ב לישראל וממנה משלושה לשניים. ההחלטה התקבלה על סמך סקרים שהחברה ערכה והראו שהשירות לא צפוי להיפגע גם אם יהיו במטוס רק שני דיילים דוברי עברית. דלתא איירליינס ציוותה מלכתחילה דיילים דוברי עברית על מנת לשרת נוסעים שאינם דוברי אנגלית.

על פי נתוני רשות שדות התעופה, דלתא הטיסה אשתקד 311,671 נוסעים מישראל לארה"ב ובחזרה. רק בחודש אוקטובר האחרון הטיסה הלוך ושוב 20,833 נוסעים.

דובר דלתא בישראל אישר את הפרטים ומסר בתגובה: "דלתא איירליינס מחויבת להצלחת התפעול והשירות בטיסותיה בקו ניו יורק-תל אביב. בימים אלה בוחנת החברה את מדיניותה ואת נוהלי העבודה בקו זה, וזאת בכדי להבטיח שהיא משרתת את נוסעיה באופן הטוב ביותר. בהתבסס על היזון חוזר שקבלה החברה מנוסעיה בקו ומדוחות שהצטברו במשרדיה הראשיים, דלתא מעריכה שבכדי להעניק את השרות הטוב ביותר לנוסעיה דוברי העברית - יש לצוות לכל טיסה בקו ניו יורק-ת"א 2 דיילים דוברי עברית. אין מדובר בצמצום מספר הדיילים הכולל בטיסה, אלא בציוות 2 דיילים דוברי עברית".