פיפטי וואן תאפשר ללקוחות פייפאל לשלם במגוון מטבעות

FiftyOne מספקת פתרונות סחר מקוון ברחבי העולם למותגי על אמריקניים בתחום האופנה והלייף סטייל ■ החברה נבחרה לאחת מחברות הסטארט-אפ המבטיחות של "גלובס" לשנת 2012

חברת FiftyOne הישראלית חתמה על שיתוף פעולה עם ענקית התשלומים PayPal, במסגרתו יתאפשר ללקוחות שפועלים מול פיפטי וואן לשלם באמצעות פייפאל ולהיות מחויבים במטבע המקומי. לפני כחודש החברה נבחרה לאחת מחברות הסטארט-אפ המבטיחות של "גלובס" לשנת 2012.

פיפטי וואן מספקת פתרונות סחר מקוון ברחבי העולם למותגי על אמריקניים בתחום האופנה והלייף סטייל דוגמת Macy's, בלומינגדיילס ואחרים, ומאפשרת להם למכור סחורות ברחבי העולם. עד היום ניתן היה לשלם עבור הסחורות במטבע המקומי או באמצעות פייפאל, שמחייב בדולרים.

כעת, עם החתימה על שיתוף הפעולה החדש, חברות האופנה והלייף סטייל יאפשרו לגולשיהן לשלם באופן מאובטח ופשוט באמצעות פייפאל ולהיות מחויבים לפי המטבע המקומי שלהם. בעקבות ההסכם, המטבעות החדשים שיתווספו יהיו ריאל ברזילאי, פרנק שוויצרי, כתר צ'כי, דולר הונג קונגי, שקל ישראלי, יין יפני, דולר ניו זילנדי ועוד.

"הנוכחות של פייפאל הולכת ומתרחבת במגוון שיטות תשלום המשמשות את לקוחותינו מכל העולם. אנו שמחים להוסיף עוד אפשרות תשלום עבור אזורים גיאוגרפיים נוספים", אמר מייקל דה סימון, מנכ"ל פיפטי וואן.

"קמעונאים גדולים מארה"ב מסתמכים על פיפטי וואן שתעזור להם להיכנס לשווקים חדשים בחו"ל. אחד מסודות ההצלחה הוא להעניק תחושה מקומית ומוכרת לחוויית הקנייה. הצגת אפשרויות תשלום במטבע מקומי משפרת את חוויית השימוש ומחזקת את אמון מצד הצרכנים".