CNBC מציג: שתי מניות שירדו יותר מדי בגלל הצוק הפיסקאלי

בואינג עלולה להיפגע מקיצוצים בסך 50 מיליארד דולר בתעשייה הביטחונית, ו-TJX עלולה להיפגע מהירידה בצריכה הפרטית ■ בכל זאת, אנליסטים ממליצים לקנות את שתי המניות

החששות מהצוק הפיסקאלי בארה"ב הציתו גל ירידות בשווקים בשבועיים האחרונים. למרות ההתאוששות אמש (ב') בוול סטריט, הירידות הותירו מניות במצב של "מכירת יתר" ובתוכנית "Fast Money" ברשת CNBC סימנו 2 מניות ש"ירדו יותר מדי" בגל האחרון וייתכן שכדאי לקנות אותן כעת.

המניה הראשונה היא בואינג . סקטור הביטחון עלול לספוג פגיעה בשנה הבאה אם ייכנסו לתוקף קיצוצים בהיקף של 50 מיליארד דולר במסגרת הצוק הפיסקאלי. באט לינק, דירקטורית ב-TheStreet, חושבת שיחס הסיכון-סיכוי בבואינג הינו אטרקטיבי: "החברה היכתה את תחזיות הרווח, ההכנסות ושולי הרווח".

לינק מעריכה שגם אם הקיצוצים יהיו חריפים מאוד, הנהלת בואינג תוכל לתמרן ולצלוח את הצוק הפיסקאלי. לדבריה, "רוח הלקוחות של בואינג הם לא ממשלות אלא חברות תעופה מסחריות. המניה זולה".

המניה השנייה עליה דובר בתוכנית היא TJX . מדובר בחברת קמעונאות המוכרת מוצרי צריכה הנחשבים למותרות כגון שטיחים, תכשיטים, רהיטי ילדים ועוד. ג'ו טרנובה, אנליסט בכיר ב-Virtus, חושב שיש לקנות את המניה: "החברה צומחת בשיעור דו-ספרתי וצוברת נתח שוק. המניה ירדה כבר בחדות".