חזרה לשגרה

ערוצים 2 ו-10 מתחילים להחליף את לוח השיגורים בלוח השידורים

מלבד אי-הנעימות הכרוכה בשהייה במרחבים המוגנים, נדמה כי אחד מכשלי המלחמה הזאת הוא האולפנים המיוחדים של 3 ערוצי הברודקסאט, 1, 2 ו-10, ששידרו מאות שעות של ברברת אינסופית עם מעט מאוד חדשות-אמת במרכזה.

למרות שאני לא מכיר אותם אישית, אני נותן את הקרדיט לתמיר סטיינמן, אור הלר, אוהד חמו ואחרים, ובטוח שכולם אנשים טובים וחרוצים. רק שאם אראה אותם עוד פעם אחת סופרים נפילות, אני אצרח כאילו פגע בי פאג'ר 5.

לרגע אחד אמש (ב') חשבתי שבא קץ לסיפור הזה, כשקשת הודיעה במפתיע על שידור מהדורה מיוחדת של "ארץ נהדרת".

בדומה לנעשה בפיקוד העורף, נדמה היה כי לקחי ה"ספיישל" הקודם (תוכנית חד-פעמית בשיאה של המחאה החברתית) הופקו: הפעם לא ניסו שם להרים תוכנית בינונית יש-מאין.

החיסרון היה באורך: מעין קליפ ארוך של חיקויים, מוצלחים כשלעצמם (במיוחד של יובל סמו לדובר צה"ל פולי מרדכי), שהסתיים אחרי כמה דקות בלבד, ולא נתן מענה אמיתי לצורך של צופי הטלוויזיה לפוש מעט מהחדשות.

הערב (ג'), אלא אם כן יהיו התפתחויות דרמטיות, יהיה כבר שונה לגמרי: קשת בערוץ 2 תחזור הערב לשדר את "מאסטר שף" המצליחה, שמעניין יהיה לראות מה עשו ימי הלחימה לרייטינג הפנומנלי שלה. מדובר באחד הפרקים המוצלחים של העונה, ובלי להרוס את העניין, נדווח רק על הדחה מפתיעה.

בערוץ 10 יוותרו כנראה על "המקור" שייבלע במהדורת החדשות המורחבת, אבל מי שלא התייאש עדיין מלעקוב אחר קורותיהם של ענת גורן ורון קופמן ב"הקוף והאישה", יוכל לעשות כן.

לילה שקט לכולם.