ניסים בובליל לכהונה שלישית כנשיא התאחדות בוני הארץ

בובליל זכה ב-518 קולות לעומת 439 קולות שקיבל ראול סרוגו שהתחרה מולו בבחירות ■ המירוץ היה צמוד בין שני המועמדים והקבלנים של תל אביב הם אלו שהכריעו את המירוץ לטובת בובליל

ניסים בובליל נבחר לכהונה שלישית לתפקיד נשיא התאחדות בוני הארץ. בובליל קיבל 518 קולות לעומת 439 קולות שקיבל ראול סרוגו שהתחרה מולו בבחירות. מתוך כ-1600 בעלי זכות הצבעה, הצביעו 957 קבלנים.

בשלבים מוקדמים של ספירת הקולות המאבק היה צמוד אולם בסופו של דבר קולות קבלני תל אביב היו אלו שהכריעו את הכף לטובת בובליל. כעת ימשיך בובליל לעמוד בראש ההתאחדות למשך 3 שנים נוספות.

בובליל אמר לאחר הזכייה: "אנחנו נמצאים באמצע מלחמה ויש כמה דברים שמגינים עלינו כיפת ברזל והממ"דים. אנחנו בבניית הממ"דים הצלנו חיי אדם. למרות פגיעות ישירות אין פגיעה בנפש. אנחנו שנים נלחמים כדי לקדם התחדשות עירונית כדי שגם לבעלי דירות ישנות יהיו ממ"דים. באותו הזמן אנחנו יושבים עם ראשי עיריות והם לא רוצים התחדשות עירונית כי לא תהיה מספיק חנייה ומקבלי ההחלטות לא מקבלים את ההחלטות הנכונות".

סרוגו, שהגיע כאמור למקום השני, בירך את בובליל על בחירתו לתפקיד. "שאלו אותי מה אעשה אם אפסיד ואמרתי שאם ההתאחדות תבקש וניסים ירצה אני אהיה חייל של ההתאחדות", אמר סרוגו, "זה לא קל להתמודד מול נשיא מכהן וראשי אגפים שלא תומכים בך. אבל בבחירות האלו העם אמר את דברו. כמעט 50% אמרו להנהגה שצריך שינויי ואני מציע לראשות ההתאחדות לקחת את זה לתשומת לבה. ההתאחדות צריכה להיות גוף חזק ומוביל".

זו הפעם הראשונה שהבחירות מתקיימות בצורה שכל אחד מהקבלנים הצביע הצבעה פרטנית כאשר בשנים קודמות הבחירות נעשו בתוך הארגונים השונים.