כדורסל ביום שישי? לא טוב למכבי ת"א

רק 7.6% רייטינג בערוץ 10 למשחק היורוליג של מכבי ת"א בסיינה; הבשורות הטובות: את 3 המשחקים הנותרים עד לטופ-16 תשחק מכבי בימי חמישי

ההחלטה של היורוליג להעביר העונה חלק מהמשחקים ליום שישי עלתה למכבי תל-אביב בלא מעט צופי טלוויזיה. המשחק של הצהובים נגד סיינה (89-87 לסיינה) במסגרת המחזור השביעי ביורוליג, ששודר בערוץ 10 ביום שישי, רשם רייטינג של 7.6% בלבד בקרב משקי-הבית היהודיים.

מדובר במשחק הכי פחות נצפה של מכבי תל-אביב העונה ביורוליג (הקודם היה 9.1% נגד פרוקום גדיניה במחזור 4). יש לציין כי ערב שישי נחשב באופן מסורתי לחלש יחסית מבחינת נתוני צפייה בישראל.

כזכור, לפני תחילת העונה החליטה היורוליג להעביר את ימי המשחקים מרביעי-חמישי לחמישי-שישי, על מנת שלא להתנגש עם משחקי הצ'מפיונס ליג של אופ"א. מכבי תל-אביב אמנם קבעה את משחקי הבית שלה ליום חמישי, ובסך-הכול נאלצה "לסבול" מהשינוי רק פעם אחת במהלך שלב הבתים ולנדוד ליום שישי אחרי שסיינה דרשה לשחק את כל משחקי הבית שלה בשישי. עם זאת, ייתכן כי בהמשך העונה תיאלץ מכבי לנדוד שוב לימי שישי, בכפוף להגרלת הטופ-16.

בתום המחזור השביעי עומד הרייטינג הממוצע של מכבי תל-אביב העונה ביורוליג על 10.5%. המשחק בסיינה דורג במקום השישי בטבלת הצפייה של יום שישי, אותה הוביל "אולפן שישי" בערוץ 2 עם 22.8%.