איך מקדמים את ההסברה הישראלית אחרי "עמוד ענן"?

במושב הדיון "מנהיגות בעידן הדיגיטל", שייערך בוועידת ישראל לעסקים 2012 של "גלובס", ידונו בשאלה כיצד מושלים ברשתות החברתיות

מבצע "עמוד ענן" היה ללא ספק קו פרשת המים בתפקוד מערך ההסברה של ישראל בהיבט הבינלאומי. נכון לימים אלה, השימוש הנכון והמתוזמן ברשת הדיגיטלית, הכוללת בין השאר את פייסבוק, טוויטר, יו-טיוב ואינסטגרם, וההכנה מבעוד מועד למבצע - הניבה תוצאות של איזון ועד אהדה בינלאומית כלפי מדינת ישראל ותושביה. על-פי סקר שפרסמה רשת CNN, כ-57% מהאמריקנים תמכו במבצע "עמוד ענן".

בשונה מבעבר הועלו הפעם כרזות, סרטונים ותמונות, ותחילת המבצע אף היא הוכרזה ראשית בטוויטר ב-14.11.12, בשעה 11:31, הרבה לפני המדיה.

כבר נוכחנו לדעת שהרשתות החברתיות הן כר פורה להעברת מסרים מיידיים, גם באמצעות השימוש שעושה בהן נשיא המדינה שמעון פרס, המדלג מפלטפורמה אחת לאחרת כדי להעביר את המסרים שיציגו את ישראל באור חיובי בעולם.

הצלחה הסברתית זו, שמחזקת את ההנחה שהמאבק התקשורתי לא פחות חשוב, מעלה שאלות גם לגבי היערכות עתידית של ריבוי הגורמים הממשלתיים העוסקים בפעילות זו כיום במקביל.

במושב הדיון "מנהיגות בעידן הדיגיטל", שייערך בוועידת ישראל לעסקים 2012 של "גלובס", ידונו בשאלה כיצד מושלים ברשתות החברתיות. כמו כן, יוצג "הסרגל הדיגיטלי" של "גלובס", מקאן דיגיטל ו- netcraft, שיחשוף איזו מפלגה עושה את העבודה הטובה ביותר באינטרנט, בסלולר ובמדיה החברתית לקראת מערכת הבחירות.

בדיון ישתתפו איילת פריש, דוברת בית הנשיא ומנהלת ניו-מדיה; גדי להב, עורך ראשי באתר וואלה; ערן גפן, מייסד ויו"ר FanGageף וגיל סמסונוב, בעלי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. המנחה תהיה ליז גאנס, עורכת בכירה בבלוג AllThingsD.

ועידת ישראל לעסקים 2012, הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן " 2013" - לאן?". זהו האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי העסקים ובכירי הכלכלה מהארץ ומהעולם.

ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" תתקיים בתאריכים 9-10 בדצמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2012:

http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4281&leadid=376