עשות אשקלון מדווחת על עליה במכירות וברווח הנקי

החברה בת של התעשייה הצבאית (תעש), עשות אשקלון, דיווחה היום כי סיימה את הרבעון השלישי של 2012 עם רווח נקי של 10.3 מיליון שקל

החברה בת של התעשייה הצבאית (תעש), עשות אשקלון, דיווחה היום (ה') כי סיימה את הרבעון השלישי של 2012 עם רווח נקי של 10.3 מיליון שקל. הדוחות הכספיים של החברה אושרו בדיון שקיים הדירקטוריון שלה, בראשות אבי פלדר. מהדוחות עולה כי בשנה האחרונה היא הגדילה ב- 16% את מכירותיה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד והם הסתכמו ביותר מ- 220 מיליון שקל. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב 27.5 מיליון שקל.

בעשות אשקלון מייחסים חלק מהביצועים בשנה האחרונה להעמקת פעילותה בחו"ל, בין השאר מכירות של חברת הבת שלה בארה"ב, Reliance Gear. עשות אשקלון מעסיקה באתר הפעילות המרכזי שלה באשקלון ובארה"ב כ- 460 עובדים ועוסקת בייצור של מערכות הנעה לכלי רכב משוריינים (רק"מ) ולתעופה. כ- 40% ממכירותיה מיועדים ליצרנים מרכזיים בעולם בתחומי הרכב והתעופה. צבר ההזמנות שלה בסוף 2011 עמד על כ- 700 מיליון שקל.

מנכ"ל עשות אשקלון, דן כץ מסר עם פרסום הדוחות כי "העלייה ברווחיות החברה קשרה לשינוי תמהיל המכירות שלה ומהעלייה בשער הדולר. לאלה נוספים מהלכי התייעלות ומיצוי של השקעות בציוד ובמכונות ששיפרו את יכולות הייצור של החברה במהלך השנים האחרונות".