הפועלים נבחר לבנק השנה בישראל ע"י The Banker

מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן: "אנו מסיימים תקופה בת שלוש שנים של התחדשות וצמיחה, עם תנופה מרשימה בכל תחומי עסקינו, המובילה לשיפור הרווחיות"

בנק הפועלים קיבל את פרס "בנק השנה בישראל לשנת 2012" מטעם מגזין הבנקאות The Banker, המשתייך לקבוצת Financial Times. זו השנה השנייה ברציפות שבנק הפועלים זוכה בתואר זה. טקס ההכרזה על זכייתו של בנק הפועלים בתואר "בנק השנה בישראל" לשנת 2012 התקיים בלונדון.

מליסה הנקוק, המשמשת כעורכת תחום המזרח התיכון ב"The Banker", פירטה את השיקולים שהביאו את המגזין להעניק את התואר לבנק הפועלים. בין היתר אמרה: "בנק הפועלים היה, מבחינתנו, באופן ברור ומובהק הזוכה בפרס 'בנק השנה בישראל'. בנק הפועלים המשיך לרשום גידול מרשים בכל המגזרים של עסקיו, והישג זה השתקף בגידול השנת של 25% ברווחיו. הבנק הוא גם פורץ דרך בתחומי הבנקאות הסלולרית והבנקאות באמצעות אינטרנט. בישראל, מדינה בת כ-7.5 מיליון תושבים, יש לבנק הפועלים למעלה מ-850 אלף לקוחות המשתמשים בשירותי הסלולר והאינטרנט כ-1.3 מיליון פעמים ביום. גם נתון זה סייע לחזק את מעמדו כמוביל בשוק".

בנק הפועלים זכה אשתקד להכרה דומה גם מטעם המגזינים הבינלאומיים "Global Finance" ו"Euromoney". בנוסף לכך, ה"Global Finance" קבע כי אתר האינטרנט של בנק הפועלים הוא אתר הבנקאות הטוב ביותר בישראל, וכי השירותים הסלולריים שהוא מעניק הם הטובים ביותר במזרח התיכון.

מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן, אמר: "אנו מסיימים תקופה בת שלוש שנים של התחדשות וצמיחה, עם תנופה מרשימה בכל תחומי עסקינו, המובילה לשיפור הרווחיות. הזכייה בפרס יוקרתי זה, המצטרפת לסדרה של זכיות לאורך השנים האחרונות, מהווה הכרה רבת חשיבות מצד מומחי ענף הבנקאות בביצועים המצויינים ובהישגים המרשימים של בנק הפועלים בכל תחומי פעילותו. הצלחתו של הבנק ביישום אסטרטגיית הצמיחה שהותוותה התאפשרה בזכות המצוינות והמסירות של עובדינו. אנו גאים גם על נאמנותם הבולטת של לקוחותינו, הבוחרים מחדש, מדי יום ביומו, לנהל את עסקיהם עימנו".

פרס "בנק השנה" של The Banker נחשב לאחד הפרסים היוקרתיים ביותר בענף הבנקאות העולמי. הפרס מוענק על בסיס נתונים המתקבלים מבנקים ברחבי העולם ומנותחים על ידי מומחי המגזין. בנוסף לתוצאות העסקיות מתחשב המגזין, בעת ההחלטה לגבי מקבל הפרס, בשיקולים כגון האסטרטגיה של הבנק, כיווני הצמיחה, יוזמות לשיפור התשואה, אימוץ ויישום של טכנולוגיות מתקדמות וכיו"ב.