פנצ'ר לאיזי כהן: יוני קופרמן מחויב בצינון ארוך

במסגרת מחטף השכר בכלל ביטוח זכה קופרמן, שעבר ממגדל לטובת תפקיד המשנה למנכ"ל, להטבת אופציות של 2.3 מיליון שקל

המהירות שבה פעל איזי כהן עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל כלל ביטוח עלולה להתברר לפחות במקרה אחד כשגויה. אחד המנהלים המרכזיים שמתכוון כהן להביא מקבוצת מגדל - יוני קופרמן, המיועד לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת החיסכון לטווח ארוך בכלל ביטוח - מחויב בתקופת צינון של 9 חודשים. לפיכך, בעוד שכהן רוצה שההנהלה החדשה של כלל ביטוח תצא לדרכה בינואר הקרוב, הרי שבמגדל ימנעו זאת כנראה.

לדברי האחרונה, "מגדל מכבדת את התחייבויותיה ומצפה שגם המתחייבים כלפיה ינהגו באותו אופן".

יונל כהן, מנכ"ל מגדל, מסר היום בעניין זה: "הגם שאני אוהב את איזי אהבת אמת, מדובר בעניין עקרוני. כשאיזי גייס אותי בזמנו לנהל את מבטח סימון, התחייבתי בפניו שלעולם לא אתחרה בסוכנות ביטוח של מגדל. כיבדתי את מחויבותי ואמשיך לקיים זאת לעד.

"כשקיבלנו את רונן טוב מכלל ביטוח, כיבדנו את ההתחייבות שחתם עליה בפני אביגדור קפלן (כיום יו"ר כלל, ר' ש') לצינון, והמתנו לו מספר חודשים. מדובר בקיום הסכמים ולא בענייני אגו", אמר יונל כהן, כשעקץ בחריפות את התנהלות כלל והעומדים בראשה מול מגדל.

איזי כהן, ששימש בעבר כמנכ"ל מגדל (והוחלף לאחר עזיבתו על-ידי יונל כהן), הביא עמו לכלל ביטוח בשבוע שעבר שורה של מנהלים בכירים ממגדל, בצעד שגרם לתרעומת רבה מצד יורשו במגדל ומצד יתר מנהלי הקבוצה.

מגדל צפויה להתעקש על עמדתה מול קופרמן - שבעצם עזיבתו עורר עליו זעם אישי רב בקרב ראשי מגדל.

קופרמן הצטרף לכלל ביטוח תמורת חבילת שכר מתגמלת במיוחד - שאושרה רגע לפני כניסתו של חוק שכר הבכירים לתוקף - וכוללת בין היתר הטבת אופציות של כ-2.3 מיליון שקל.

במסגרת מחטף השכר של כלל ביטוח יחולקו למנהלי החברה, ואיזי כהן בראשם, אופציות בשווי של 30 מיליון שקל.