השביתה בפלאפון: העובדים השביתו גם את המרכז הלוגיסטי

גם חטיבת ההנדסה והמוקדים בב"ש ובירושלים שובתים ■ בהנהלה ממשיכים לטעון כי החברה עובדת כסדרה, אך מסרבים לאפשר לכתב "גלובס" כניסה למתקניה

זה היום השלישי ברציפות שעובדי פלאפון נוקטים צעדים ארגוניים, ואל השובתים מחטיבת ההנדסה, ממערכות המידע, מהמוקדים בבאר-שבע ובירושלים וממטה החברה, הצטרפו גם עובדים מהמרכז הלוגיסטי באיירפורט-סיטי.

גם היום (ד') הצעדים האלה מלווים במלחמת גרסאות בין הצדדים, כאשר הוועד טוען להיענות גבוהה יחסית לשביתה ומציג תמונות של מוקדים ריקים - ואילו בהנהלה טוענים לעבודה כרגיל ומציגים תמונות בהתאם.

בוועד הפעולה של העובדים מתעקשים על כך שמדובר בהצגה מכוונת לכאורה של ההנהלה, ומציגים תמונות של מסרונים בהם עובדים התבקשו להגיע ממתקנים שאינם נכללים בשביתה אל המתקנים המושבתים. "לוקחים כמה עובדים 'שוברי שביתה', מצלמים אותם במשרדים ומראים לכם כאילו הכול כשגרה", טען אחד ממובילי ההתאגדות בחברה.

יצוין כי הנהלת פלאפון סירבה לאפשר לכתב "גלובס" להיכנס למתקני החברה ולהיווכח בדברים ממקור ראשון.

במרכז הלוגיסטי באיירפורט-סיטי מועסקים כ-300 עובדים, שעוסקים בתיקון מכשירים תקולים ובאספקת מכשירים חדשים. העובדים שמזוהים עם מהלך ההתאגדות הפגינו במקום ואף חסמו לפרקים את כביש הגישה אליו, כאשר מספר עובדים אחרים הפגינו מולם כשהם לובשים חולצות לבנות עם לוגו החברה וכיתוב מודפס: "אנחנו לא שובתים".

בהסתדרות מאיימים להרחיב את היקף העיצומים ולהשבית מתקנים נוספים, כל זמן שהנהלת החברה תמשיך בסירובה להכיר בהתאגדות העובדים.

"אנחנו ממשיכים זה היום השלישי במאבק מחוזקים מתמיד", אמר היום איתמר אביטן, מנהל תיק לקוחות אסטרטגיים בפלאפון וחבר בוועד הפעולה של העובדים. "הנהלת פלאפון ובראשה המנכ"ל גיל שרון ניסתה אתמול לשבור אותנו כשלקחה לנו את הרכבים ואת הגישה מרחוק למחשבים, אך היא לא מצליחה לשבור אותנו. אנחנו חזקים מתמיד ונמשיך לפעול עד ששאול אלוביץ' (היו"ר והבעלים - ש.נ) ייכנס איתנו למשא-ומתן על הסכם קיבוצי", הוא הוסיף.

מהנהלת פלאפון נמסר בתגובה: "המרכז הלוגיסטי פועל כסדרו כמו כל החברה. אין לנו עניין להתנצח עם האשמות יחצניות".

עובדי מעבדה במרכז הלוגיסטי כפי שתועדו על יד ההנהלה
 עובדי מעבדה במרכז הלוגיסטי כפי שתועדו על יד ההנהלה

אותו מרכז לוגיסטי ריק כפי שתועד על ידי ועד העובדים
 אותו מרכז לוגיסטי ריק כפי שתועד על ידי ועד העובדים