מכתבי אהבה של מיק ג'אגר נמכרו ב-300,000 דולר

‎‎את המכתבים כתב סולן הרולינג סטונס לזמרת מרשה האנט בקיץ 1969‏

‎‎אוסף מכתבי אהבה שכתב סולן להקת הרולינג סטונס, מיק ג'אגר, לזמרת האפרו-אמריקנית מרשה האנט, שנחשבים למקור ההשראה לאלבום "בראון שוגר" של הלהקה, נמכר אתמול (ד') בסותבי'ס בלונדון ב-187,250 ליש"ט או 301,000 דולר.

10 המכתבים, כולם מקיץ 1969, הוערכו תחילה ב-70,000-100,000 ליש"ט, לפי סותבי'ס.

‏‏"הזמן שחלף העניק למכתבים הללו מקום בהיסטוריה התרבותית שלנו", אמרה האנט אחרי המכירה. "1969 הייתה שנה של גאות חיונית ומהפכנית, שהושפעה מאוד מאמנים כמו הביטלס, רולינג סטונס, ג'יימס בראון ובוב דילן".

‏האנט, שילדה לג'אגר את בתו הראשונה, קאריס, אמרה לעיתון הבריטי "גרדיאן" בחודש שעבר שהיא מוכרת את המכתבים מיולי ואוגוסט 1969 כי היא אינה מסוגלת לשלם את חשבונותיה. "אני בלי כסף", היא אמרה. האנט מתגוררת כעת בצרפת.

‏ג'אגר כתב להאנט את המכתבים בזמן צילומי הסרט "נד קלי" של הבמאי טוני ריצ'רדסון באוסטרליה. המכתבים מציגים את הצד הרגיש של הזמר הצעיר דאז, שכתב על שירים של אמילי דיקנסון, על פגישה עם הסופר כריסטופר אישרווד ועל פרויקט מולטימדיה שהוא לא מימש.

‏יחסיו של ג'אגר עם האנט נשמרו בסוד עד 1972. האנט אמרה בעבר שהיא הייתה ההשראה לאלבום "בראון שוגר", שג'אגר כתב בשהותו באוסטרליה.

‏ג'אגר כתב במכתבים גם על סיום יחסיו עם הזמרת מריאן פייתפול, שגם אייתה הוא יצא באותה תקופה, ועל מותו של גיטריסט הלהקה, בריאן ג'ונס.

‏השנה התעוררה התעניינות מחודשת ברולינג סטונס (האבנים המתגלגלות), כאשר ג'אגר ו-3 חברי הלהקה שנותרו בחיים חגגו את יום השנה ה-50 ללהקה בסדרת קונצרטים, ספר תצלומים ואלבום של להיטיהם הגדולים ביותר. ‏‎‎‏