טבע טובעת?

מהלך מתחת ל-37.5 דולר במניית טבע, יעלה את הסיכויים לאפשרות השפל החדש - ירידה מתחת ל-35 ד'

ניסיון הפריצה הראשון של תל אביב 25 את רמת ההתנגדות 1,240 לא צלח. נראה שיהיה ניסיון נוסף ואם יהיה, סיכוייו להצליח הם טובים יותר. הגדרת המגמה נשארת מגמת עליה. את רמת התמיכה ניתן להגדיר כעת ב-1,217 (היתה 1,210 בשבוע שעבר). ירידה מתחת ל-1,217 תלמד על שינוי מגמה ומעבר למגמת ירידה. כל עוד תל אביב 25 מעל 1,217 מגמת העליה נשארת בתוקף ובייחוד אם וכשיעלה מעל 1,240, התרחיש הסביר מבחינתנו.

מניית טבע תפסה השבוע את הכותרות. על פי הגרף האמריקאי שלה, נראה שאין מה למהר לקפוץ על המציאה. ניכר עדיין לחץ מוכרים, אין סימן לשינוי מגמה למגמת עליה ויכול מאוד להיות שהיא אף תייצר שפל חדש. מהלך מתחת ל-37.5 יעלה את הסיכויים של אפשרות השפל החדש (שזה אומר ירידה מתחת ל-35).

גם על מלאנוקס , MLNX, אין צורך להסתער עדיין. נבלמה יפה מתחת לממוצע נע ל-200 יום ומציגה עוד אי אלו איתותים להמשך ירידה. לא ברור כל כך עד איפה היא יכולה לרדת אבל זה הכיוון. מהר עלתה, מהר ירדה.

מתרחב מעגל מחפשי המציאות

אנחנו שמחים על הענות הקוראים לאתגר חיפוש המציאות שלנו. הקורא ק.ב (אנחנו נציג שמות מלאים בשמחה אם תאשרו זאת במפורש במייל) שאל על NG, CCJ, CSX ו-LYG. נזכיר שתשובות רוחב אנחנו יכולים לתת רק מהזווית הטכנית ונסמך אם תתנו לכל מניה שאתם מציעים שתי שורות של רציונל הפוטנציאל.

NG - דוגמא מצוינת למניות הגראז'. מחיר שפל. יש לה תמיכה יפה ב-4.25 כך שמי שבעד החברה יכול לנסות.

CCJ - מתחילה מגמת עליה מרמת שפל. מעניינת.

CCX - פחות מעניינת כמניית גראז'. מדשדשת עם סיכוי לעליה לטווח הקצר.

LYG - דוגמא קלאסית למניית גראז', הטובה ביותר מההיבט הזה מבין ה-4. נראה שהתחילה מגמת עליה משמעותית. שווה בדיקה פיננסית כחלק מהחשיבה לפתיחת פוזיציה.

תודה רבה לק.ב. מוזמנים להמשיך לשלוח רעיונות. אנחנו נוסיף אחד משלנו, RENN שמכנים אותה הפייסבוק הסינית. בכלל ישנה התעוררות במניות הסיניות ו-RENN יכולה להיות ניסיון מעניין לרכב על הדרקון. עולה מרמת שפל, שווה בדיקה אם תחזיק התמיכה ב-3.2.

ומילה לגבי ה-S&P500: מגמת העליה והסיכוי למהלך לשיא ההיסטורי תקפים. נראה שחולשת הימים האחרונים הייתה תיקון קל.

מוזמנים לשלוח רעיונות ל-ziv@beplusdo.co.il.

זיו סגל, מנכ"ל משותף וראש תחום פיננסים בחברת בי.פלוס.דו-פיתוח כלים וטכנולוגיות אימון בע"מ ואסטרטג השקעות ראשי של קרן הגידור Green Ocean. אין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.