לאחר שזינקה 8% ב-3 ימים: פוטומדקס האריכה הסכם ביפן

במסגרת הארכת ההסכם עם המפיצה ביפן נקבע מספר מינימלי של יחידות ותקציבי פרסום התואמים את ההסכם הקיים, שתוקפו אמור היה לפוג ב-31 בדצמבר

חברת הביומד פוטומדקס מאריכה הסכם הפצה ביפן, ימים ספורים לאחר שהעלתה תחזיות והמניה זינקה בכ-8% ב-3 ימים. החברה הודיעה היום (ב') כי חתמה על הארכת ההסכם לשנתיים נוספות עם חברת יא-מאן (Ya-Man), המפיצה הבלעדית ביפן של מוצריה תחת מותג ה"no!no!" וביניהם מוצר הסרת השיער לשוק הביתי.

פוטומדקס פועלת בתחום בריאות העור והאסתטיקה ומספקת פתרונות משולבים ומוצרים לשוק הרפואי והדרמטולוגי, לשוק האסתטי המקצועי ולשוק הצרכנים הביתיים. החברה נסחרת בבורסה ובוול סטריט לפי שווי של כ-311 מיליון דולר.

במסגרת הארכת ההסכם נקבע מספר מינימלי של יחידות ותקציבי פרסום התואמים את ההסכם הקיים, שתוקפו אמור היה לפוג ב-31 בדצמבר. על פי מחקר בלתי תלוי, מכשיר ה"no!no! Hair" הוא מכשיר הסרת השיער לנשים המוביל ביפן, עם נתח של למעלה מ-50% מכלל המכירות הקמעונאיות.

"יא-מאן מהווה שותף הפצה חזק למותג ה'no!no!' ב-3 השנים האחרונות, ואנו שמחים לחדש את שותפותנו בהסכם חדש המקדם את המיצוב המוביל שלנו בשוק היפני", מסר המנכ"ל ד"ר דולב רפאלי. "אנו צופים המשך צמיחת מכירות מוצרי 'no!no!' ביפן, באמצעות תוכנית שיווק המותאמת לצרכנים וכן באמצעות העבודה המצוינת שעושה יא-מאן, הנתמכת מהתרחבות המותג לקטגוריות אחרות, כולל קו מוצרי 'no!no!' לגברים".