תושב הצפון קם מהשבעה וגילה שזכה ב-13 מיליון שקל בלוטו

הזוכה - שכיר, נשוי ואב ל-5 ילדים - מעיד על עצמו כי אין לו בעיות כלכליות ■ את רוב כספי הזכייה מתכוון הזוכה לסגור בבנק, וחלק קטן יפריש לטובת ילדיו

תושב הצפון בשנות ה-50 לחייו גילה כי זכה ב-13 מיליון שקל בלוטו, וזאת בתום ימי השבעה על אביו שנפטר. "קמתי מהשבעה והלכתי לסידורים, והתחנה האחרונה היתה דוכן הלוטו. נתתי לזכיין את הטופס שמילאתי לפני מות אבי, הוא הכניס למכונה, הוציא והושיט לי אותו חזרה. בשנייה הראשונה חשבתי שהוא מתכוון שאין בכלל זכייה, ופתאום שמעתי אותו אומר שכנראה שמדובר בפרס גבוה, ושכתוב שאני צריך לאסוף את הפרס ממשרדי מפעל הפיס בתל-אביב.

"הדבר הראשון שעשיתי היה להתקשר לילדי ולבשר להם את דבר הזכייה, הם התרגשו מאוד ויחד נסענו לאסוף את הפרס".

הזוכה, שכיר, נשוי ואב ל-5 ילדים, מעיד על עצמו כי אין לו שום בעיות כלכליות: "אני אדם מסודר, לא עשיר אבל חי בסדר גמור. אין לי משכנתא או חובות, ואני משתדל לעזור לילדי כמה שאני יכול. אני אוהב למלא לוטו, וזו הסיבה שהמשכתי למלא כל החיים. לעיתים אני ממלא טופס עם מספרים קבועים, ולעיתים באמצעות הלוטומט".

את הטופס הזוכה בעלות של 81 שקל מילא באמצעות שילוב של מספרים קבועים ומספרי לוטומט - 4 המספרים הראשונים הם מספרים קבועים, ושאר המספרים הם מספרים שבחרה עבורו מכונת הלוטומט.

את רוב כספי הזכייה מתכוון הזוכה לסגור בבנק, וחלק קטן יפריש לטובת ילדיו ויסייע להם.

"אין לי שום ספק שאמשיך למלא לוטו" הצהיר הזוכה, "גם אם לא אזכה יותר, אני עושה זאת בשביל הכיף שלי ובשביל התרומה למדינה".