איש השנה של הטיים, בפעם השנייה: נשיא ארה"ב ברק אובמה

עורכי המגזין האמריקני בחרו באובמה והשאירו מאחור את נשיא מצרים מוחמד מורסי, מזכירת המדינה האמריקנית הילרי קלינטון, מנכ"ל אפל טים קוק ועוד ■ בשנת 2011 איש השנה היה "המפגין", ובשנת 2010 מארק צוקרברג נבחר

מגזין הטיים חשף היום (ד') שאיש השנה שלו הוא נשיא ארצות הברית ברק אובמה - כך אמר ריק סטנג'ל, עורך השבועון. שמותיהם של עשרת המועמדים שהיוו את הבסיס לבחירה פורסמו אמש, ביניהם שמה של מזכירת המדינה האמריקנית הילרי קלינטון, נשיא מצרים מוחמד מורסי, מנכ"ל אפל טים קוק ומלאיה יוסוף, הילדה הפקיסטנית שהתייצבה מול הטליבאן.

המגזין מפרסם את איש השנה שלו במהלך 85 השנים האחרונות, ובוחרים אותו עורכי העיתון. מדי שנה הם מנסים לקבוע מי האיש, האישה, הגוף או הרעיון שהייתה לו את ההשפעה הגדולה ביותר. איש השנה הוא אחד האירועים שמתחילים את "עונת הסיכומים", בכל שנה מאז שצ'ארלס לינדברג נבחר לאיש השנה בשנת 1927.

הנשיא ברק אובמה, שנבחר לכהונה שנייה בחודש שעבר, כבר קיבל את התואר "איש השנה" של הטיים בשנת 2008 כשנבחר לכהונה הראשונה שלו בבית הלבן. בשנה שעברה זכה בתואר היוקרתי "המפגין", ובשנה קודם לכן מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג.