חובבי הפסטות, שימו לב: גאדג'ט חדש למטבח - "מגדל ספגטי"

"מגדל ספגטי" משמש לאחסון ספגטי יבש ולמדידת הכמות המדויקת הנדרשת לפי מספר סועדים

אורי סעידי ודניאל גסנר נפגשו בבית הספר אסכולה לאמנות ולעיצוב בתל אביב. בתום הלימודים, לפני כעשור, הקימו סטודיו לעיצוב העונה לשם החינני OTOTO. הם התחילו לפתח מוצרים ולייצר בקנה מידה קטן, בייצור ידני, במפעל קרמיקה ישן בקיבוץ כפר מנחם. הביקוש למוצרים גבר, הסטודיו עבר לתל אביב, וכיום משווקים מוצרי אוטוטו ב-32 מדינות בעולם, והשמחה רבה.

אחרי שהבריקו עם "צוללתה" - מסננת תיון יפהפייה בעיצוב הצוללת הצהובה להכנת חליטות תה - מגיע גאדג'ט מעוצב נוסף למטבח, שעונה לשם "מגדל ספגטי", ומשמש לאחסון ספגטי יבש ולמדידת הכמות המדויקת הנדרשת לפי מספר סועדים.

עכשיו, ככה: יש אריזות ספגטי שעליהן חקוקים עיגולים בקטרים שונים - כל אחד מסמן את כמות הספגטי היבש הנדרשת להכנת מנה לשניים, לשלושה או לארבעה סועדים. גם כשאין סימונים כאלה, לא באמת קשה להחליט כמה ספגטי להכניס לסיר, בלי להיעזר באחד ממגוון מודדי הספגטי מעץ וממתכת המוצעים בחנויות. ובכל זאת, אם אתם מתקשים במלאכה או סתם כך מעוניינים בגאדג'ט משעשע ומעוצב לעילא, לכו על מגדל הספגטי השקוף שלפנינו, 37 סנטימטרים גובהו, שמונה סנטימטרים קוטרו, שייחודו בכך שהוא משמש גם לאחסון הספגטי וגם למדידת הכמות הרצויה. מכסה המגדל נפתח לארבעה פתחים בקטרים שונים, המתאימים לגודל המנה המבוקשת, מסועד אחד ועד ארבעה. בקיצור: גאדג'ט לא הכרחי בעליל, אך יעיל, מקסים ומשעשע ובעיצוב כחול-לבן.75 שקלים בסניפי רשת סוהו. הנחה לרוכשים בעמוד הפייסבוק של סוהו, אחרי שתעשו לו חיבוב.