DSPG מעלה את התחזיות: תהיה רווחית ברבעון 4

מצפה להכנסות של 38.2 מיליון דולר ברבעון, ולירידה בהוצאות התפעול

בזמן שחברות טכנולוגיה אחרות מפרסמות אזהרות רווח, DSPG מפרסמת היום (ב') דיווח חיובי. החברה עדכנה כי היא צופה שתעקוף את תחזיותיה הקודמות לרבעון הרביעי של 2012, הן בשורות ההכנסות והרווח התפעולי, והן בשורת הרווח הנקי, שבה הייתה צפויה להציג איזון.

DSPG, שבניהולו של עופר אליקים, מפתחת שבבים לטלפונים אלחוטיים ומוצרי מולטימדיה ביתית. בעוד שבעבר צפתה החברה שתסיים את הרבעון הרביעי עם הכנסות של 35-38 מיליון דולר, כעת היא מצפה להכנסות של 38.2 מיליון דולר. בחברה מצפים כעת להציג רווח תפעולי מתואם גבוה יותר, הודות להכנסות הגבוהות יותר ולירידה בהוצאות התפעול. העובדה שבתחזית הקודמת צפתה החברה איזון בשורה התחתונה, וכעת מדובר על עקיפת התחזיות בשורת הרווח, מצביעה על כך ש-DSPG תהיה רווחית ברבעון הרביעי.

בשורה העליונה תסתיים שנת 2012 עם הכנסות של 162.6 מיליון דולר, ירידה של כ-16% ביחס להכנסות שנרשמו בשנת 2011. בנוסף, בשנת 2012 כולה DSPG צופה שתצליח לעמוד ביעד של תזרים מזומנים תפעולי חיובי, וכן של EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) חיובי.

מניית DSPG סיימה את שנת 2012 עם תשואה חיובית של 10.6%. החברה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 128 מיליון דולר.

בשבוע שעבר פרסמה החברה דיווחים על שלושה הסכמים חדשים לאספקת שבבי מולטימדיה ושבבי VoIP (העברת קול על גבי הרשת), עבור טלפונים ונתבי תקשורת שפועלים ברשתות אינטרנט. אחד ההסכמים נחתם עם יצרנית טלפוני ה-VoIP ואביזרי הסלולר TECOM. זו האחרונה תשלב את השבב שמפתחת DSPG בטלפון המתחבר ל-iPad של אפל, כך שהמשתמשים בו יוכלו לקבל שירותי אודיו ווידאו באיכות HD. ההסכמים הנוספים שנחתמו הם עם יצרנית הטלפונים Cetis שמכשיריה מיועדים לבתי מלון, וכן עם ספקית השיחות החינמיות Ooma.