לפיד ויחימוביץ' נגד לבני: הציגה גירסה שקרית

הודעה משותפת שפרסמו הערב: "באנו לפגישה מתוך כבוד הדדי של כל אחד לשניים האחרים אף שיש בינינו חילוקי דעות אידיאולוגים רבים. נדהמנו לגלות כי לא היינו אלא תפאורה לספין מחושב שלא היה בו שמץ של אמת ותוכן"

במקום איחוד בגוש השמאל, מלחמה בגוש השמאל: יממה לאחר הפגישה המשולשת בין יו"ר העבודה יו"ר התנועה ויו"ר יש עתיד במטרה להגיע להסכמות בגוש השמאל מרכז מול נתניהו, יוצאים הערב שלי יחימוביץ ויאיר לפיד במתקפה חריפה נגד ציפי לבני. השניים טוענים כי בניגוד לסיכומים של לפני ואחרי הפגישה אמש , הציגה לבני "גרסה שקרית של מה שהתרחש בפגישה", כדבריהם.

בהודעה משותפת שפרסמו יימוביץ' ולפיד הערב כתבו: "באנו לפגישה מתוך כבוד הדדי של כל אחד לשניים האחרים אף שיש בינינו חילוקי דעות אידיאולוגים רבים. נדהמנו לגלות כי לא היינו אלא תפאורה לספין מחושב שלא היה בו שמץ של אמת ותוכן. עכשיו ברור שכל ההזמנה לפגישה המשולשת היה תרגיל של לבני הנואשת ממצבה המתדרדר בסקרים על חשבון תקוותיו של ציבור המצביעים המייחל לשינוי".

"זו אותה ציפי לבני שמנעה הקמה של גוש מרכזי לפני הגשת הרשימות וכעת היא ממשיכה להטעות , לפצל ולהזיק למאמצים ליצור אלטרנטיבה ראויה לממשלת הקיצונית .זו אותה ציפי לבני שלא מתחייבת בשום מקום שתישאר יום אחרי הבחירות במערכת הפוליטית. העבודה ויש עתיד ימשיכו כל אחת, בדרכה, במאמצים ליצור אלטרנטיבה כזו".

ואילו מהתנועה נמסר בתגובה כי: "תגובתם האלימה והמיותרת של שלי יחימוביץ ויאיר לפיד, לצערנו הרב, מוכיחה כי השניים תאמו ביניהם עמדות לפני הפגישה תוך כדי הפגישה ולאחר הפגישה בכדי למנוע מהאמת המטרידה לצאת לאור - הם מנהלים משחק אישי אינטרסנטי במקום להסכים לתכנית היחידה שיכולה לספק תקווה לציבור. את הדין והחשבון שלהם הם יאלצו לתת לציבור המרכז שייחל לשיתוף פעולה שימנע מנתניהו כהונה נוספת וימנע הקמת ממשלת ימין קיצוני מסוכנת. האינטרס האישי של שניהם- שסרבו לכל הצעת תוכן, סרבו להמשך דיונים ועסקו כל היום בספינים ובהכפשות - התגלה במלוא חומרתו בהודעה הזו שנובעת מכך שהציבור מגלה את האמת על מניעיהם האישיים".