CES: סמסונג מציגה זיהוי קולי חופשי לשליטה בטלוויזיה

סמסונג הציגה בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית בלאס וגאס שיפורים ביכולות של מסכי הסמארט TV ■ שינוי ערוץ, שליטה בווליום או כיבוי הטלוויזיה, וגם - אם תשאלו "יש משהו טוב לראות היום?" הטלוויזיה תמצא את הערוץ המבוקש

מסיבת העיתונאים של סמסונג בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית - CES בלאס וגאס, התמקדה בשיפור היכולות של מסכי הסמארט TV. היצרנית הדרום קוראינית, הציגה מנוע זיהוי קולי חופשי, בסגנון Siri של אפל לטלוויזיות שלה. המטרה, לאפשר למשתמשים, לבצע פעולות באמצעות הקול, אשר קשה לבצע עם השלט.

מסכי הסמארט TV של סמסונג מהדור הנוכחי (סדרה E), מאפשרים ביצוע של פעולות פשוטות בהפעלה קולית. למשל, שינוי ערוץ, מקור, שליטה בווליום או כיבוי הטלוויזיה. היכולת החדשה מאפשרת למצוא תוכנית מסוימת בשאלה פשוטה, למשל, "יש משהו טוב לראות היום?", או "אני רוצה לצפות בספורט". הטלוויזיה תמצא את הערוץ שמשדר את התוכן המבוקש.

המסכים החדשים לומדים את העדפות הצופה בעזרת מנוע בשם S-recommendation, וכך, המשתמש מקבל חוויה אישית יותר. למשל, הטלוויזיה תדע שבבוקר המשתמש אוהב לצפות בתוכניות בוקר, אחר הצהריים בתוכניות בידור, בערב בחדשות ובלילה בסדרות פעולה. כמו כן, הטלוויזיה מציגה תוכן מתאים שהולך להיות משודר בשעה הקרובה.

מעבד חזק יותר

דגם הדגל של סמסונג לחודשים הקרובים הוא F8000 שיגיע מגודל 46 אינץ' עד לגודל 75 אינץ' בטכנולוגיית LED. המסך יגיע עם מעבד 4 ליבות, במקום 2 ליבות בדגם מהשנה שעברה. לדברי החברה, המעבד החדש מהיר פי 3 בהפעלת אפליקציות מהדור הקודם. מי שקנה מסך של סמסונג מהסדרה הקודמת, יוכל לשדרג את היכולות שלו בעזרת המתאם - Smart Evolution, שמוסיף גם את יישום ההפעלה הקולית לדגמי 2012. המחיר למתאם עדיין לא פורסם.

סמסונג מציעה בסדרה החדשה, יכולת של צפייה בשני ערוצים בו זמנית לשני צופים. באמצעות טכנולוגיית התלת ממד ומשקפיים תאומות, כל צופה מקבל תמונה ממקור אחר וערוץ שמע נפרד באוזניות של המשקפיים.

הכותב היה אורח חברת סמסונג באירוע