יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של קניוני עופר

היקף תקציב הפרסום, שיכלול טיפול ברשת כולה ובכל אחד מ-20 הקניונים בנפרד, צפוי לעמוד על כ-20 מיליון דולר

משרד הפרסום יהושע TBWA מרוויח בגדול מעסקת המיזוג של מליסרון עם קניוני בריטיש ישראל: תקציב הפרסום של הקבוצה הממוזגת הנושאת את השם קניוני עופר הופקד בידיו. התקציב, שיכלול טיפול ברשת כולה ובכל אחד מ-20 הקניונים בנפרד, יעמוד על כ-20 מיליון דולר.

משרד הפרסום יהושע TBWA מטפל בתקציב הפרסום של מלסירון עוד מהימים שהרשת מנתה 5 קניונים. המשרד זכה בתקציב ב-2009, וכמה חודשים לאחר מכן יצאה הרשת בהליך מיתוג מחדש. את תהליך המיתוג ויצירת השפה השיווקית הובילה חברת קונספטיקה, ואת הטמעת המיתוג החדש והשפה הפרסומית הוביל משרד הפרסום יהושע TBWA.

ב-2010 הודיעה מליסרון הציבורית וחברת עופר השקעות הפרטית, שתיהן בשליטת משפחת עופר, על רכישת השליטה בחברת הנדל"ן בריטיש ישראל מידי ליאו נואי ופויו זבלדוביץ' לפי שווי של 2.4 מיליארד שקל לבריטיש. לאחר הליך ארוך מול הממונה על ההגבלים העסקיים אושרה העסקה, וקניוני עופר הפכה לרשת קניונים המונה למעלה מ-20 קניונים בפריסה ארצית.

עד לפני שנתיים טופל תקציב הפרסום של רשת בריטיש בבאומן-בר-ריבנאי. תקציבי הקניונים כל אחד בפני עצמו טופלו באמצעות משרדי פרסום קטנים יותר, ביניהם שפי, פוקס-גורן-גלעדי, בלומנקרנץ ושות', פוליטי, ליד, פדרינג, גיל בסקין, ריש גלי ואשכנזי-זלצמן.

עתה, עם השלמת המיזוג וההחלטה ללכת לפעילות פרסומית רחבה יותר, הופקד מלוא התקציב בידי יהושע TBWA.

אביטל רפאלי, סמנכ"לית השיווק של קניוני עופר, מסרה כי "עם השלמת מיזוג מליסרון-בריטיש התחלנו בתהליך מיתוג כולל לכל הקניונים בקבוצה הממוזגת, שיבוא לידי ביטוי בשפה תקשורתית חדשה. מדובר במהלך טבעי בו תרוכז הפעילות הפרסומית והמיתוגית בידי משרד מוביל אחד - יהושע TBWA".