דרהי מחזיר את פטריס ג'אמי לתפקיד בכיר בהנהלת הוט

יום לאחר פרישת סטלה הנדלר מתפקיד היו"ר, בעל השליטה בהוט ימנה את מי שהיה נציגו במירס לתפקיד בכיר בחברה ■ תפקידו בהוט טרם הוגדר סופית

יום לאחר שסטלה הנדלר, יו"ר הוט, הודיעה על פרישתה מתפקידה, ל"גלובס" נודע כי פטריק דרהי, בעל השליטה, החליט להחזיר את פטריס ג'אמי לתפקיד בכיר בחברה. ג'אמי היה נציגו של דרהי במירס (לפני שהפכה להוט מובייל), ובחודשים האחרונים היה מעורב בעסקיו הבינלאומיים. תפקידו בהוט עדיין לא הוגדר סופית.

בכך מבצר דרהי את צמרת הוט במנהלים מטעמו, זאת בנוסף להגברת מעורבותו האישית בחברה ולאחר שכבר אייש את תפקיד סמנכ"ל הכספים באיש מטעמו - ג'אן לוק שהחליף את ישראל לדרברג. אין ספק שלהצטרפותו של ג'אמי להוט כנציגו של דרהי הייתה תרומה להחלטתה של הנדלר לפרוש מניהול דירקטוריון החברה, גם אם זו לא הייתה הסיבה המרכזית. נציין גם את הדומיננטיות של דקסטר גואי, איש הכספים המוביל של דרהי, שאף הוא מעורב בנעשה בחברה.

הנדלר, נציין, עוזבת את הוט לאחר פחות משנתיים שבהן שימשה יו"ר החברה. אתמול (ד'), בעקבות חשיפת "גלובס", החליטה להקדים את ההודעה על הפרישה והסבירה: "הפיכתה של החברה לפרטית, במקביל להשלמת מהלכים אסטרטגיים שמיצבו את הוט במקום הראוי לה במפת השוק, הובילה אותי להחלטה כי זהו העיתוי הנכון עבורי לפרוש מהחברה". הנדלר תסיים את תפקידה בסוף החודש ובכוונתה לצאת לחופשה עד למציאת תפקיד חדש.