אודיוקודס משיקה פתרון חדש לסביבת מיקרוסופט

מאז דיווחה לפני ארבעה חודשים על התקדמות בשילוב מוצריה בסביבת ‏Lync‏ של מיקרוסופט, עלתה מנייתה ב-55% ■ היום היא מפרסמת דיווח נוסף בנושא

‎אודיוקודס ממשיכה ליהנות משיתוף הפעולה שלה עם מיקרוסופט. אודיוקודס, ספקית פתרונות ‏‏VoIP‏ (העברת קול ברשת), דיווחה לפני ארבעה חודשים על התקדמות בשילוב מוצריה בסביבת ‏Lync‏ של מיקרוסופט, ומאז מנייתה עלתה ב-55%.

היום (ב') היא מפרסמת דיווח נוסף בנושא, על השקת פתרון כולל לסביבת ‏Lync‏, המיועד לתקשורת ארגונית. שוק ה-‏Unified Communications‏ - יכולת לתקשר בתוך הארגון בכל סוג תקשורת: מסרים מידיים, ‏VoIP‏ וכדומה - מוערך ביותר מ-10 מיליארד דולר, ומיקרוסופט צומחת בו במהירות. הפתרון החדש של אודיוקודס משלב טלפוני-‏‏IP‏, רכיבים שונים שמיועדים לקישור בין רשתות וכן שירותים מקצועיים.

לדברי נמרוד בורובסקי, סמנכ"ל Unified Communications באודיוקודס, "אנחנו מאמינים כי זו בשורה משמעותית מאוד לשוק ועוד טרם ההשקה של התוכנית, בשיחות מקדימות שביצענו עם מספר אינטגרטורים של מיקרוסופט, ראינו שההיענות הייתה גבוהה מאוד".

עוד הוסיף בורובסקי, כי "אנחנו רואים שבעוד שמיקרוסופט מביאים יכולות מצוינות של תקשורת, סינכרון ושיתוף פעולה בין העובדים בארגון במוצר שהוא מבוסס תוכנה, קיים אתגר לאינטגרטורים לחבר את הפתרון המלא מספקי החומרה השונים, ואילו אודיוקודס מספקת בעצמה את כל המרכיבים הנדרשים להטמעה של מערכת Lync של מיקרוסופט, ובכך מפשטת את המכירה, תהליך ההטמעה והתמיכה בלקוח".

‏"אנו רואים צמיחה חזקה במכירות כל המוצרים והשירותים שאנו מציעים לסביבת ‏Lync‏", אמר מייסד ומנכ"ל אודיוקודס, שבתאי אדלרסברג. שווי השוק של אודיוקודס בנאסד"ק ובת"א הוא 140 מיליון דולר.