מגדל שוקי הון: "מפחיתים המלצתנו לגזית גלוב ולאלוני חץ"

אדר עציוני: "לאחר תקופה ממושכת בה מניות גזית גלוב ואלוני חץ נסחרו בדיסקאונטים דו ספרתיים על השווי הכלכלי, פערי התמחור כיום הצטמצמו לדיסקאונטים חד ספרתיים אשר אינם מצדיקים עוד המלצת קנייה"

אדר עציוני, אנליסט הנדל"ן של מגדל שוקי הון מנתח את חברת גזית גלוב וחברת הבת אלוני חץ ומוריד המלצתו להחזק.

לדבריו, " לאחר תקופה ממושכת בה מניות גזית גלוב ואלוני חץ נסחרו בדיסקאונטים דו ספרתיים על השווי הכלכלי, פערי התמחור כיום הצטמצמו לדיסקאונטים חד ספרתיים אשר אינם מצדיקים עוד המלצת קנייה. שתי החברות מציעות חשיפה רחבה לשווקים יציבים, רמות מינוף סבירות, הנהלות טובות ורקורד מוצלח, כאשר העדפתנו היא לטובת גזית גלוב, אשר דינמית הרבה יותר במהלכיה, נהנית מיתרון לגודל, פריסה רחבה יותר וחברות בנות אשר בחלקן בעלות פוטנציאל רב להצפת ערך עתידית. לפיכך, אנו ממליצים להמתין למימושים בשוק על מנת לשוב ולרכוש את מניות החברה".

עציוני מוסיף, "התקופה האחרונה הייתה חיובית מאוד למניות חברות ההחזקה המרכזיות בנדל"ן מניב. לאחר תקופה ממושכת בה המלצנו לרכוש את מניות גזית גלוב ואלוני חץ אשר נסחרו בדיסקאונטים דו ספרתיים על השווי הכלכלי, פערי התמחור כיום הצטמצמו לדיסקאונטים חד ספרתיים אשר אינם מצדיקים עוד המלצת קנייה".

עציוני הוסיף, "בשתי החברות קיים עדיין דיסקאונט סחיר של כ-15-18%, אולם, מקור הדיסקאונט הנוכחי מגיע ברובו מתמחור אופטימי מידי של חלק מהחברות הבנות הציבוריות בחו"ל (1EQY ו-FCR בצפון אמריקה ו-PSP בשוויץ). אצל גזית גלוב, אנו רואים אפסייד קיים דווקא במניות האירופאיות של הקבוצה - סיטיקון עם דיסקאונט נוכחי של כ-30% ואטריום עם כ-13%."