צפו בטראמפ תומך בנתניהו: "הוא ווינר וסמל בעיני העולם"

המיליארדר האמריקאי, הפיץ סרטון תמיכה בראש הממשלה הישראלי המכהן ■ "בנימין נתניהו - אין כמוהו. הוא ווינר, הוא מוערך, הוא סמל בעיני העולם"

המיליארדר האמריקאי והיזם בעל השם העולמי, דונלד טראמפ, הפיץ סרטון תמיכה בראש הממשלה הישראלי המכהן, בנימין נתניהו, ובמפלגת הליכוד בבחירות כלליות לישראל בשבוע הבא: "בחרו בבנימין, איש מדהים, מנהיג יוצא מן הכלל", אמר טראמפ בסרטון.

"אני מעריץ גדול של ישראל", אמר טראמפ. "ראש ממשלה חזק, משמעותו ישראל חזקה. יש לכם ראש ממשלה נהדר, בנימין נתניהו - אין כמוהו. הוא ווינר, הוא מוערך, הוא סמל בעיני העולם".

היוזמה לסרטון התמיכה הינה של איש יחסי הציבור, ג'וני דניאלס, אשר מייצג בישראל אנשי ציבור אמריקאים ואת מנהיגי הקהילה העסקית.

דניאלס פנה אל מר טראמפ וביקש את תמיכתו ברה"מ נתניהו ובמפלגת הליכוד, בכדי להדגיש את חוסנו של הקשר בין שני העמים ואת חשיבות בחירתו של נתניהו לכהונה נוספת כראש ממשלת ישראל.

"דונלד טראמפ, הינו ידיד אמת של העם הישראלי, ולמרות העובדה שאין לו קשרים עסקיים בישראל, בחר טראמפ לתמוך ברה"מ נתניהו, מתוך הבנה כי בחירתו לכהונה נוספת תטיב עם מדינת ישראל", אמר דניאלס והוסיף: "סרטון התמיכה מגיע כמסר ברור לבוחרים הישראליים: העם האמריקאי עומד עם ישראל".