מסוק התרסק במרכז לונדון; שני בני אדם נהרגו

המסוק התנגש במנוף גדול שהוצב על גג בניין, התרסק אל הקרקע ופגע במספר כלי רכב סמוך לתחנת הרכבת וואקסהול בלב הבירה הבריטית ■ שני בני אדם נהרגו ותשעה נוספים נפצעו

בהלה במרכז לונדון: הבוקר - בשעת השיא של התנועה בבירה הבריטית - התנגש מסוק במנוף שהוצב על גג מגדל והתרסק היישר לקרקע באחד האזורים המרכזיים. שני בני אדם נהרגו בתאונה ותשעה נוספים נפצעו. על פי הדיווחים בבריטניה, המסוק התרסק ליד תחנת הרכבת בשכונת וואקסהול. עדי ראייה טוענים כי הוא צנח לקרקע וכתוצאה מההתנגשות פרצה אש באזור ההתרסקות.

הסקוטלד יארד מדווח שבשעה 08:00 בערך, המסוק פגע בעגורן שהוצב על גג בניין בדרום לונדון, סמוך לגשר וואקסהול שמעל נהר התמזה, ונפל לקרקע. עדי ראייה טוענים שעשרות אמבולנסים, רכבי כיבוי ומשטרה מיהרו למקום, לא רחוק מתחנת הרכבת ווטרלו - וסגרו את התנועה ואת הגישה לאזור מהרחובות הסמוכים.

במסיבת עיתונאים מאולתרת שכינס מפקד כוחות המשטרה במקום נמסר שתשעת הפצועים פונו לבתי החולים בעיר. מפקד המשטרה אמר גם שאחד ההרוגים הוא טייס המסוק וההרוג השני הוא אחד העובדים על המנוף בו פגע המסוק. על פי המשטרה הבריטית, פצוע אחד מוגדר במצב אנוש ויתר שמונת הפצועים במצב קל עד בינוני.

מפיק של רשת הבי.בי.סי, פול פרגסון, אמר כי "המסוק צנח הישר לקרקע, עשן היתמר מהבניין עליו המסוק התרסק". עדים נוספים לאירוע מתארים "כדור אש שצנח מהשמיים".

עד ראיה נוסף אמר לרשת SKY NEWS הבריטית כי "ראינו את המסוק נופל ככדור אש מפסגת הבניין לקרקע, זה היה רגע מבעית. אחר כך הגיעה המשטרה ופינתה אותנו מהאזור". כתבת הרשת הבריטית טוענת שפקקי תנועה רבים נוצרו במרכז העיר.