אתי דודאי תעביר לנאמן 117,500 שקל על השכרת הווילה

התפתחות במשפט על העיזבון של דוד דודאי ז"ל: ביהמ"ש קבע כי בנו יעביר לנאמן מניות של MST, והטיל על גרושתו אתי דודאי הוצאות משפט של 37.5 אלף שקל

אתי דודאי תעביר לידי עו"ד ארז חבר, הנאמן על נכסי עיזבון בעלה לשעבר המנוח, דוד דודאי ז"ל, מחצית מדמי השכירות של הווילה שלה בסביון בסך של 117,500 שקל. הווילה הושכרה לצרכי צילום התוכנית "דייט בחשיכה" ששודרה בערוץ 2. כך קבע היום (ד') שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, איתן אורנשטיין.

בנוסף, נקבע כי גאי דודאי, בנם של דוד ואתי דודאי, יעביר לנאמן עו"ד ארז חבר את המניות שהקנה לו אביו בחברת MST. מדובר ב-2.22 מיליון מניות של החברה.

בית המשפט חייב גם את בני המשפחה בהוצאות משפט וכנ"ר של 37.5 אלף שקל, וביטל את בקשת הנושים לבטל את העברת מכונית ה-BMW בשווי 1.2 מיליון שקל לנאמן. בית המשפט חייב את בני המשפחה בהמצאת מסמכים לנאמן בסוגיה זו תוך חודש.

בפברואר 2012 התמוטט דוד דודאי במהלך הדיון בתיק פשיטת-הרגל נגדו שנערך בבית המשפט המחוזי בתל-אביב, ומת. מאז מותו הוציא בית המשפט צווים האוסרים על אתי דודאי, כוכבת "מעושרות" לשעבר, למכור, להעביר או לעשות כל דיספוזיציה (שינוי בעלות - ח' מ') בנכסים שהעביר לה דודאי בחייו. זאת, מכיוון שהעברת הנכסים נעשתה לכאורה כדי להבריחם מהרשויות ולהתחמק מתשלום חובות מס עצומים, בהיקף כ-80 מיליון שקל.

בית המשפט קבע בשנה שעברה כי יוקפאו דירת מגורים במבשרת-ציון, הווילה בה מתגוררת דודאי בסביון, על כל תכולתה, לרבות תכשיטים וחפצי אמנות, רכב מסוג BMW וניירות הערך שבאחזקתה.

בהמשך, לבקשת דודאי, הוגבל הצו למחצית הנכסים, שכן לכאורה היא זכאית למחצית מהרכוש המשותף.

לפי הצהרת ההון של אתי דודאי, תכולת הווילה בסביון שווה כ-12 מיליון שקל. דוח תכולת הווילה שהוצג לבית המשפט חשף כי הוא כולל, בין היתר, חפצי אמנות, תמונות של מנשה קדישמן, פסלים יקרים, שרשראות פנינים, זהב ויהלומים.

עד כה הוגשו מספר תביעות חוב בתיק פשיטת-הרגל של דודאי - חלקן נגד אתי דודאי באופן אישי, וחלקן נגד עיזבונו של גרושה המנוח.