אילת: גבר חשוד ברצח אשתו - "היא לא ניקתה טוב"

שוטרים שהוזעקו לדירה באילת הבוקר מצאו את גופתה של אישה בת 43 ■ בעלה טען תחילה כי מצא אותה כך וניסה להחיותה, אך בהמשך הודה כי היכה אותה

בתוך פחות מיממה, מקרה שני של אלימות בתוך המשפחה מסתיים ברצח אישה: גבר בן 49, תושב אילת, חשוד כי היכה למוות את אשתו בת ה-43, משום שלדבריו היא לא ניהלה את משק-הבית בצורה שהשביעה את רצונו.

על פי החשד, עקב סכסוך שהתגלע בין השניים היכה אמש (ג') הבעל את אשתו עד שאיבדה את הכרתה. הוא הלך לישון וכשהתעורר הבחין כי אשתו אינה נושמת. הבעל הזעיק את כוחות המשטרה וצוותי מד"א וטען כי ניסה לבצע באשתו פעולות החייאה.

מאוחר יותר, במהלך חקירתו על-ידי אנשי מחלק התשאול של משטרת מרחב אילת, הוא הודה בתקיפת האישה ושחזר את המעשה. הוא סיפר לחוקרים המופתעים כי היכה אותה כיוון שהיא "לא ניקתה את הדירה".

לדבריו, לאחר מכן הוא חזר לישון והופתע למצוא אותה ללא רוח חיים בבוקר. הוא יובא היום (ד') לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

אמש נמצא אישה נוספת, כבת 30, ללא רוח חיים בדירה בה היא מתגוררת בפתח-תקווה. שכנים המתגוררים בסמוך לדירת האישה, אזרחית זרה מאריתריאה, סיפרו כי במהלך הלילה שמעו צעקות חזקות במיוחד. השוטרים שהגיעו למקום עצרו זמן קצר לאחר מכן את בעלה של האישה, והוא נלקח לחקירה בחשד לרצח.