בנט, לפיד ולבני קוראים להקים ממשלת חירום חברתית

לפיד ולבני, שהשתתפו בכנס "מעורבים" של עיתון "מעריב", הסכימו לקריאתו של בנט להקמת ממשלת חירום לאומית לאחר הבחירות ■ "כלכלת ישראל במצב קשה ובגירעון של 50 מיליארד שקל, ולא 39 מיליארד שקל", הצהיר בנט

חמישה ימים לפני הבחירות מספר ראשי מפלגות יצאו היום (ו') בקריאה מפתיעה בכנס "מעורבים" של "מעריב". בוועידה העוסקת במעורבות עסקים בחברה הישראלית, קרא יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, יו"ר התנועה ציפי לבני ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד להקים מיד לאחר הבחירות ממשלת חירום לאומית, כך מדווח העיתונאי זאב קם.

"כלכלת ישראל במצב קשה ובגירעון של 50 מיליארד שקל, ולא 39 מיליארד שקל", הצהיר בנט." 50 מיליארד שקל זה כולל החוב של חברת החשמל. אני קורא להקמת ממשלת חירום חברתית, עם כל הגורמים האחרים. אנחנו צריכים לשבת יחד ולפתור את בעיות היסוד של חנק הכלכלה הישראלית", הוא טען.

יו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד תקף בכנס את יחימוביץ' וטען כי הוא לא מתכוון לשבת בממשלת חרדים וימין. "אין לי בעיה ללכת לאופוזיציה, בדיוק כמו שאבא שלי עשה", דברי לפיד. "לא אהיה עלה תאנה בממשלת חרדים וימין, ובטח לא בממשלה שלא תפתור את נושא השוויון בנטל. בניגוד ליחימוביץ, אני גם אחראי", אמר, "ולכן אם אפשר לבנות מהלך של ממשלת אחדות חברתית-כלכלית, צריך לעשות הכל כדי למנוע ממשלת ימין וחרדים".

גם לבני קראה לממשלת אחדות חברתית ואמרה "חזרתי בלי קשר למספר המנדטים ואני אשאר בכל מצב, למרות הקמפיין שמנסים לעשות על הגב שלי".