המכונית המקורית של "באטמן" נמכרה ב-4.62 מיליון דולר

לבאטמוביל המקורית יש לוח בקרה עם גאדג'טים בסגנון ג'יימס בונד - ליצירת כתמי נפט על הכביש, כיסא מפלט, מכשיר לירי רקטות, מכשיר לזריעת מסמרים על הכביש ומערכת למניעת גניבת הרכב ■ יש גם באטפון ומנוע בעוצמה של 500 כוחות סוס

הבאטמוביל המקורי, מכוניתו של באטמן, נמכר אתמול בלילה (שבת) תמורת 4.62 מיליון דולר, במכירה פומבית של מכוניות קלאסיות באריזונה, שבה השתתפו חובבי באטמן ואספני רכב. אומדן הטרום-מכירה עמד על 5 מיליון דולר, במכירה הפומבית שבה הוצעו יותר מ-1,400 מכוניות.

כלי הרכב, שכיכב בסדרת הטלוויזיה של אדם ווסט משנות השישים (Pow! Zap! Kaboom!), ניצב על הבמה באירוע בארט-ג'קסון בסקוטסדייל, כשלידו עומד יוצרו, ג'ורג' בריס, שנשבע בעבר כי לא ימכור את הכלי. ב-1966 יצר בריס את הבאטמוביל ממכונית קונספט של פורד בשם לינקולן פוטורה - רכב בעל שתי דלתות וחלונות בצורת בועה שנבנה באופן ידני באיטליה.

למכונית, שנבנתה בהזמנה, יש צינור פליטה סילוני מזויף מאחור (דלי צבוע של עשרה גלון), ושני מצנחים מקופלים שפועלים באמת, ושמשמשים לביצוע "פניית באט". אורך מכוניתו של "באטמן" הוא כשישה מטרים, ויש לה לוח בקרה עם גאדג'טים בסגנון ג'יימס בונד, כולל גאדג'טים ליצירת כתמי נפט על הכביש, כיסא מפלט, מכשיר לירי רקטות, מכשיר לזריעת מסמרים על הכביש ומערכת למניעת גניבת הרכב. יש גם באטפון ומנוע בעוצמה של 500 כוחות סוס.

בסדרת הטלוויזיה, שהוקרנה בשנים 1966-1968, נלקחו תבניות מהמכונית המקורית ליצירת כחצי תריסר העתקי פיברגלס מדויקים עבור פעלולים ואירועי קידום מכירות. ב-2007 נמכר אחד ההעתקים במכירה פומבית תמורת 233 אלף דולר.