רהב: העם לא קיבל את אג'נדת יחימוביץ' נגד המגזר העסקי

היחצ"ן בראיון לערוץ 10: "15 מנדטים הם בושה וחרפה למפלגת העבודה" ■ "יחימוביץ' הרחיקה 50% מהבוחרים הפוטנציאליים, וצריכה לקחת חופשה ארוכה"

"ה-15 מנדטים של שלי יחימוביץ' הם בושה וחרפה למפלגת העבודה, העם לא קיבל את האג'נדה הרעה שלה נגד המגזר העסקי" - כך אמר הבוקר (ד') היחצ"ן רני רהב בראיון לערוץ 10. רהב, נציין, אחראי על יחסי ציבור של מספר אנשי עסקים מובילים ושל עשירי המשק.

"יחימוביץ' הרחיקה ממנה 50% מהבוחרים הפוטנציאליים של העבודה, והיא צריכה עכשיו לקחת חופשה ארוכה", סיכם רהב את דבריו.

מפלגת העבודה, כזכור, נחלה מפלה בבחירות לכנסת ה-19, כשקיבלה רק 15 מנדטים, לעומת 31 למפלגת הליכוד ביתנו ו-19 מנדטים למפלגת יש עתיד של יאיר לפיד.

"אעשה כל שביכולתי כדי לכנס את כל הכוחות שיהוו גוש נגדי לממשלה קיצונית, קפיטליסטית, שמתאכזרת לאזרחיה", אמרה אמש יחימוביץ' לאחר פרסום תוצאות המדגמים הראשונים.

"שוחחתי עם יאיר לפיד ובירכתי אותו על ההישג. שוחחתי גם עם ציפי לבני, זהבה גלאון והסיעות החרדיות. יש סיכוי מאוד מאוד גבוה שנתניהו לא יוכל להקים ממשלה", סיכמה יחימוביץ'.

הבוקר התראיין ח"כ איתן כבל מהעבודה (מקום 3 ברשימה לכנסת) לערוץ 2, וציין כי 15 מנדטים הם "מכה קשה מאד" למפלגה. "היו הרבה טעויות, אבל לא בא לי לפרט עליהן בבוקר הזה. אפשר לגחך על זה, אבל אפשר להסתכל על זה גם כך: הייתה כאן מפלגה עם סיכוי ענק להשפיע, ואנו עומדים כעת רק על 15 מנדטים", סיכם.