ארי אוריאלי מקדם פרויקט פינוי בינוי במסגרת תמ"א 38 בר"ג

מנכ"ל תדהר בנייה לשעבר מקדם תוכנית "פינוי בינוי" בעלות כוללת של כ-36 מיליון שקל ■ במסגרת הפרוייקט ייבנו 38 דירות מתוכן 12 של בעלי הדירות ו-26 דירות יוצעו למכירה

חברת יחד יזמות נדל"ן, בראשותו של מנכ"ל תדהר בנייה לשעבר, ארי אוריאלי, תבצע פרויקט תמ"א 38/2 במתווה של פינוי בינוי ברמת גן בעלות מוערכת של כ-36 מיליון שקל. במסגרת הפרויקט, שביצועו עתיד להתחיל בדצמבר 2013 , תבנה קבוצת יחד 38 דירות, מתוכן 12 של בעלי הדירות ו-26 למכירה. הדירות החדשות יהיו בנות 3 ו-4 חדרים, וכן 3 דירות פנטהאוז ו-3 דירות גן.

12 בעלי הדירות הקיימות בבניין, המחזיקים בדירות בשטח כ-70 מ"ר, עתידים לקבל דירה חדשה בבניין החדש, בשטח 87 מ"ר, עם חניה פרטית בחניון תת קרקעי. מהחברה נמסר כי הפרויקט יתבצע בליווי בנקאי סגור, ולבעלי הדירות תינתן ערבות חוק מכר בגובה הדירה החדשה. דירות 3 חדרים בשטח 64 מ"ר ישווקו בהחל מ-1.4 מיליון שקל. דירות 4 חדרים, 87 מ"ר, החל מ-1.65 מיליון שקל.

עו"ד גל אגוזי, מנכ"ל משותף בחברה מספר: "לאחרונה אנו עדים לתחילתו של שינוי בגישה של בעלי הדירות בפרויקטים אותם אנו מנהלים. אולי זו הבשלה טבעית של התחום, אולי זה מבצע "עמוד ענן" ששינה משהו בתודעה. לאחרונה בניינים מגיעים אלינו מגובשים ובשלים יותר, בליווי עו"ד מקצועי, כמו שקרה גם בבניין זה, דבר שמאפשר לכולם להגיע להתקדם לעבר קו הסיום מהר יותר".

את קבוצת יחד ליוותה בפרויקט עו"ד קרן כהן בלחרסקי ממשרד עורכי הדין רייסמן-בלחרסקי, ואת בעלי הדירות עו"ד עמית ניסים ממשרד עו"ד מינצר כרמון - ניסים. אדריכל הפרויקט הוא דר' אלכס קרופיצקי.

לחברה פרויקט נוסף בעיר שנמצא לקראת קבלת היתר, גם הוא במסגרת תמ"א 38. מדובר בפרויקט ברחוב קריניצי 55 במסגרתו ייבנו 8 דירות חדשות. הפרויקט ממוקם מול בית קריניצי, בית ראש העיר הראשון של רמת גן.