אורמת תקבל 44.4 מיליון דולר משותפות עם JP מורגן

אורמת נבדה, חברת בת של אורמת תעשיות, חתמה על שותפות מס עם JPM Capital מקבוצת JP Morgan ■ הטבות המס עשויות להגיע לשווי של 44.4 מיליון דולר

אורמת נבדה, חברת בת של אורמת תעשיות, חתמה על שותפות מס עם JPM Capital מקבוצת JP Morgan, לשם ניצול יעיל של הטבות מס בגין תחנות גאותרמיות שבבעלותה בקליפורניה ונבדה שבארה"ב. הטבות המס עשויות להגיע לשווי של 44.4 מיליון דולר.

במסגרת העסקה העבירה אורמת נבדה שמונה תחנות כוח לתוך חברת בת חדשה,LLC ORTP, ומכרה ל-JPM אחזקות בה. עם סגירת העסקה העבירה JPM לאורמת נבאדה סך של 35.7 מיליון דולר ותבצע בעתיד תשלומים נוספים המהווים, על פי הערכת החברה, כ-25% מגובה זיכויי המס שחלק מתחנות הכוח צפויות לייצר. התשלומים הנוספים ישולמו עד ליום 31 בדצמבר 2016 וצפויים להסתכם בכ-8.7 מיליון דולר.

דיתה ברוניצקי, מנכ"לית החברה, אמר כי "אנו שמחים להמשיך את השותפות שלנו עם JPM, אשר החלה בפברואר 2011 כאשר JPM השקיעה בפורטפוליו של תחנות כוח שלנו במסגרת שותפות המס OPC ובכך הביעה את אמונה בחברה ובהנהלתה. עסקה זו תאפשר לנו לנצל את זיכויי המס (PTC) ואת הפחת המואץ אשר כחברת צמיחה לא היה ביכולתנו לממשם אחרת. ברצוננו להודות ל-JPM על האמון המתמשך בפעילות שלנו ואנו מקווים להמשיך ולבצע יחדיו עסקאות דומות בעתיד. בהסתכלות קדימה, נמשיך לפעול למקסום ערך הנכסים שלנו בכדי לייצר ערך לבעלי המניות".