הצלחה לאורביט: זכתה בחוזה של למעלה מ11 מיליון שקל

לראשונה תיקח החברה אחריות מלאה לאספקת פתרון מלא למערכות עקיבה במזרח הרחוק

חברת אורביט טכנולוג'יס העוסקת בתקשורת לווינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע במטוסים מדווחת על הצלחה נוספת באחת מהמדינות המובילות במזרח הרחוק. החברה זכתה בחוזה גדול בהיקף של למעלה מ-11 מיליון שקל מסוכנות ביטחונית ממשלתית. זו הפעם הראשונה בה תיקח החברה אחריות מלאה לאספקת פתרון מלא הכולל רכיבי תוכנה ושירות למערכות עקיבה וזאת בנוסף לאנטנות העקיבה המפותחות ומשווקות על ידי החברה.

לדברי עופר גרינברגר, מנכ"ל אורביט: "בשנים האחרונות משקיעה אורביט מאמצי שיווק אינטנסיבים במטרה להוות שחקן מוביל בשוק העקיבה והטלמטריה במזרח הרחוק. אורביט זיהתה את הצרכים הייחודיים של השוק תוך מתן תשומת לב רבה ללקוחות וכיום אנו רואים שמאמצים אלו נושאים פרי. החברה עונה בהצלחה על הדרישות הספציפיות של שוק זה, החל משלב האספקה, דרך ההטמעה וההפעלה המבצעית וכלה במתן שירות מתמשך למערכות שהותקנו. אנו מאמינים כי זוהי הגישה הנכונה לבסס מערכת יחסים מסחרית וארוכת טווח אשר תוביל להזמנות נוספות בשוק חשוב ואסטרטגי זה תוך הבנת צרכי הלקוח ומענה מתאים לסל דרישותיו".

זוהי הזכיה הראשונה של אורביט בה היא מקבלת אחריות מלאה, החל משלב ההתקנה ועד ההפעלה המבצעית של המערכות. הפתרון אשר יסופק על ידי החברה לגוף הביטחוני ממשלתי הינו פתרון מלא, מקצה לקצה, הכולל מערכות עקיבה וטלמטריה מדויקות מתוצרת החברה, ציוד משלים של חברות נוספות, מקלטים, תוכנה ושירות. השיקולים בבחירת מוצרי החברה נובעים מכך שאורביט הוכיחה כי המערכות מתוצרתה אמינות, מדויקות, בעלות דינמיות גבוהה וכן ניתנות לניוד על גבי מגוון רחב של פלטפורמות. בנוסף, כחלק ממרכיב השירות יוקם מרכז אימון במדינת היעד אשר ייקצר את זמן הטיפול בבעיות ויאפשר נצילות גבוהה של המערכות.