לידיעת הנוסעים לחרמון: דיל חורף במלון כפר גלעדי הכולל כניסה לאתר

מלון כפר גלעדי בקיבוץ כפר גלעדי שופץ ושודרג לרמה של מלון ארבעה כוכבים פלוס ■ בשבת בבוקר מומלץ לטייל בחצר הראשונים של המשק ובשביל הלולים הקסום שבקיבוץ

עד לפני שש שנים שימש מלון כפר גלעדי בית הארחה פשוט; אז הוחלט לשפץ ולשדרג אותו לרמה של מלון ארבעה כוכבים פלוס. השיפוץ, שטרם הסתיים, לא ביקש למחוק את העבר, אלא דווקא לשמר אותו ולהתייחס אליו - בצדק! הסגפנות והפשטות הקיבוצית שורות בכול: שבילי הקיבוץ שופעים צמחייה, החדרים בגושים במבנה רכבת, צילומים היסטוריים בשחור-לבן מארכיון הקיבוץ מקשטים את הלובי ואת החדרים ומספרים בשתיקתם את סיפור המקום. התפריט בחדר האוכל הוא ביתי, אבל משודרג. מדי פעם מתקיימים סופי שבוע תוכניים: קולינריים, ספורטיביים (לרוכבי אופניים, למשל), או תרבותיים. סוף השבוע שאנחנו התארחנו בו היה בדגש קולינרי, עם השף עומר מילר. כל זה טוב ויפה, אבל האטרקציה האמיתית היא האזור היפהפה שבו הוא שוכן - הגליל העליון והגולן.

במלון 166 חדרים, בהם 11 סוויטות. סוויטת הבוטיק שבה התארחנו מתאימה לזוג 2 ילדים. בחלק מהסוויטות יש דלתות מקשרות. בחדרים רצפת פרקט מעץ, שני מסכי*LCD עם ערוצי לוויין,*wi-fi*חופשי, ערכת קפה ומקרר, חדר מקלחת נעים ומאובזר למשעי (חלוקים, נעלי בית, תמרוקים) ונוף אורנים יפהפה. הפשטות הזנית (או הקיבוצית) שולטת. בעיניי יש בניקיון הזה משהו מעט קר ולא מספיק עוטף ומכרבל, אבל זה בהחלט עניין של טעם והעדפה.

בשבת בבוקר מומלץ לטייל בחצר הראשונים של המשק ובשביל הלולים הקסום שבקיבוץ. המתחם הייחודי כולל גלריות נחמדות, חנויות תכשיטים וקרמיקה, סליק היסטורי, פיצרייה, בית קפה וחנות ספרים יד שנייה מהמוצלחות שבהן ביקרתי. השביל מוביל לרפת ולפינת החי וגם לפסל האריה השואג.

מלון כפר גלעדי, קיבוץ כפר גלעדי. דיל חורף הכולל כניסה לחרמון (ללילה לזוג בסופ"ש, מינימום שני לילות): 750 שקלים על בסיס BB, 950 שקלים לחצי פנסיון. 60 שקלים תוספת לחדר דלקס, או 120 שקלים לחדר בוטיק. הדיל כולל שימוש במתקני המלון (בריכה חצי אולימפית מקורה ומחוממת, חדר כושר, סאונה יבשה), 15% הנחה על טיפולי ספא ועל סיורים מודרכים באזור.