טוויטר: פרטיהם של 250 אלף משתמשים נחשפו להאקרים

רשת המיקרובלוגינג דיווחה אתמול כי הצליחה להדוף נסיונות לפרוץ למחשבים שלה ■ אך ציינה כי ההאקרים הצליחו לקבל גישה לפרטיהם האישיים של כרבע מיליון משתמשים

רשת המיקרובלוגינג "טוויטר" הודיעה כי הצליחה להדוף נסיונות לפרוץ לחשבונות של המשתמשים שלה, אך ייתכון מאוד כי ההאקרים הצליחו לקבל גישה לפרטיהם האישיים של קרוב ל-250 אלף משתמשים, כך מדווחת סוכנות "בלומברג" הבוקר.

על פי הדיווח, בחברה לא הצליחו לאתר את מקור הפריצה אך הגדירו את הפורצים "כמתוחכמים ביותר". בבלוג של החברה פורסם אתמול פוסט ובו נכתב כי "בשבוע האחרון, הבחנו במספר תבניות כניסה מוזרות שהובילו אותנו לזיהוי נסיונות חדירה בלתי מורשים לשרתים שלנו. איתרנו ניסיון חדירה פעיל וניטרלנו אותו תוך מספר שניות".

בטוויטר מעריכים כי מי שעומד מאחורי התקיפה על השרתים שלהם ניסה בעבר הלא רחוק לפרוץ למספר אתרים נוספים. לפני מספר ימים האקרים סינים הצליחו להשבית את אתר "הניו-יורק טיימס". גם ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח לאחרונה כי נעשו מספר נסיונות לפרוץ לרשת המחשבים שלו כמו גם בסוכנות בלומברג.

בטוויטר מציינים כי היא התחילה תהליך של איפוס הסיסמאות של החשבונות שנפגעו מהמתקפה ושהיא תשלוח הודעת אי-מייל לבעלי החשבונות הללו.