דויטשה בנק צפוי להודיע על הגבלת הבונוסים השנתיים לעובדיו

על פי הדיווח בסוכנות "בלומברג" הבנק צפוי להגביל את הבונוסים על 300 אלף אירו בשנה ■ אתמול דיווח הבנק על הפסד של 2.17 מיליארד אירו ברבעון הרביעי של 2012

הבנק הגדול ביותר באירופה מבחינת נכסים דויטשה בנק צפוי להודיע לעובדים שלו על הגבלת הבונוס השנתי של 2013 ל-300 אלף אירו בלבד, כך מדווחת סוכנות "בלומברג" מפי שלושה גורמים המקורבים לדינוים שמתקיימים בבנק בנושא הזה.

על פי הדיווח, הגבלת הבונוסים תהיה תקפה לכל הדרגים בבנק וההודעה על כך צפויה להימסר במהלך השבוע הקרוב. על פי אותם מקורות, שהעדיפו להישאר בעילום שם, הדרג הבכיר בבנק צפוי לקבל כ-150 אלף אירו בחודש אוגוסט הקרוב. בשנה שעברה הגביל הבנק את תשלום הבונוסים לעובדים שלו על 200 אלף אירו.

בעקבות המשבר הכלכלי בעולם הבנקים סופגים ביקורת על כך שהבונוסים שהם משלמים לעובדים לא תואם את ביצועי הבנק מה שמגביר את הסיכונים שהעובדים לוקחים על מנת לזכות בבונוסים יותר גדולים. בשנתיים האחרונות התחילו הבנק ברחבי העולם להגביל את היקף הבונוסים השנתיים המשולמים לעובדים שלהם.

אתמול פרסם דויטשה בנק את דוחותיו לרבעון הרביעי של השנה מהם עולה כי הבנק דיווח על הפסד של 2.17 מיליארד אירו ברבעון הרביעי של השנה - ההפסד הגדול ביותר שלו מזה 4 שנים, וזאת בזמן שפיטר 1,400 עובדים. היקף הבונוסים שישלם לבנק לעובדים על ביצועיהם בשנת 2012 צפוי להגיע לכ-3.2 מיליארד אירו - ירידה של 11% לעומת הבונוסים של 2011.