דיווח: חיל האוויר תקף אתמול בערב בדרום לבנון

האם חיל האוויר הפציץ הערב מטרה בדרום לבנון? דיווחים מהמדינה טוענים כי פיצוץ נשמע שם בשעות הערב, וזאת לאחר גיחות חוזרות ונשנות של מטוסים ישראלים באזור לאורך כל היום, כך על-פי גורמים במקום

בגבול הצפון ממשיך להתחמם? תושבים בדרום לבנון טענו אתמול בערב כי פיצוץ אירע באזור, בקרבת העיר צור, מדרום לליטני. כלי התקשורת בלבנון מייחסים את הפיצוץ לחיל האוויר הישראלי. בחיזבאללה טוענים מנגד כי מדובר בפיצוץ רימון הלם.

אז מה גרם לפיצוץ שנשמע בשעות הערב בדרום לבנון? תלוי את מי שואלים. כלי התקשורת המקומיים בלבנון מייחסים את האירוע לכוחות צה"ל ולמטוסי חיל האוויר, והוסיפו וטענו כי גיחות ישראליות בוצעו מעל האזור לכל אורך היום.

על-פי עדויות של תושבים בדרום לבנון, בתקיפה הופצץ משדר ריגול. כמו כן על-פי הדיווחים המקומיים 6 מטוסים הפרו הערב את המרחב האווירי הלבנוני והפרו בכך את החלטה 1701, עובדה שאישרו גם בצבא הלבנוני.

בחיזבאללה מנגד העדיפו להכחיש את הדיווח הזה וטענו כי מדובר בפיצוץ של רימון הלם, כך על-פי דיווח ברשת הטלוויזיה המזוהה עם הארגון, אל-מנאר. עם זאת, על-פי דיווחים מהמקום, בארגון בחרו לחסום את האזור ולפנותו מתושבים. בצה"ל בחרו שלא להגיב לפרסום.