מניית הערב: חברת ביומד שקיבלה אישור FDA ומזנקת 24%

החברה מפתחת ומשווקת מכשירי לייזר לטיפולים רפואיים שונים אך בעיקר לטיפולי שיניים ■ ה-FDA העניק לחברה אישור לטפל באמצעות מכשיר ה-Diolase 10, במגוון רחב של טיפולים

חברת ביולייס (סימול: BIOL) הודיעה הערב (ד') כי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) העניק אישור לחברה לטפל באמצעות מכשיר ה- Diolase 10 שהיא משווקת, למגוון של 19 טיפולים כגון טיפולי אוזניים, ניתוחים פלסטיים וניתוחי לייזר כלליים.

"אנו שמחים מאוד לקבל את האישור לשימוש במגוון רחב של טיפולים רפואיים", אמר מנכ"ל החברה פדריקו פיגנטלי שהוסיף ואמר כי האישור של ה-FDA פותח בפני החברה חלון הזדמנויות לחדור לשווקים רפואיים רבים.

חברת ביולייס היא חברת ביומד העוסקת בפיתוח ושיווק של מכשירי לייזר לטיפולי שיניים וכן מכשירי הדמיה רפואיים. בבעלות החברה כ-290 פטנטים רשומים ובתהליכי רישום על המכשירים שהיא מפתחת. מכשיר ה-Diolase 10 החדשני נועד לבצע ניתוחים רפואיים ברקמות רכות כדי להפחית את הכאבים בחולים ולקצר את זמן ההחלמה.

החברה נסחרת לפי שווי שוק של כ-111.6 מיליון דולר, כאשר מחזור המניות הממוצע שלה ב-3 החודשים האחרונים עומד על 98.5 אלף מניות, אך כעת המניה מזנקת בכ-24% לרמה של 3.51 דולרים ומחזור המניות עומד על 2.4 מיליון מניות.