מנורה מבטחים מעתיק משרדיו לרחוב דרויאנוב בת"א

בהמשך יאוחדו פעילויות הקבוצה במבנה המוקם במתחם הבורסה ברמת גן ■ המעבר נעשה בעקבות הצמיחה בפעילות בית ההשקעות והצורך להתאים את גודל המשרדים לצרכי החברה

מנורה מבטחים פיננסים מעתיק את משרדיו מרחוב יבנה לרחוב דרויאנוב בתל אביב, לאחר שש שנים שהחברה פעלה בהם. שני הבניינים נמצאים בבעלות קבוצת מנורה. 60 עובדי בית ההשקעות צפויים לעבור עוד השנה.

המעבר נעשה בעקבות הצמיחה בפעילות בית ההשקעות, בניהולו של זיו שמש, והצורך להתאים את גודל המשרדים לצרכי החברה. כיום מנהל בית ההשקעות 11.5 מיליארד שקל, לאחר שבשנה האחרונה צמח היקף הנכסים המנוהל שלו בכ-60%. את הבניין ברחוב יבנה יאיישו פעילויות הביטוח של הקבוצה, שיושבות כיום במשרדים באלנבי בת"א.

בניין המשרדים ברחוב דרויאנוב אליו יעבור בית ההשקעות, כולל שתי קומות בשטח של כ-800 מ"ר. המעבר הוא זמני, עד שקבוצת מנורה מבטחים תסיים לבנות את משרדיה ברמת גן, שצפויים לשמש את הקבוצה ולאחד את כל החברות שלה. מדובר במבנה ברחוב היוזמה שבמתחם בורסת היהלומים ברמת גן, אותו רכשה הקבוצה לפני כשנה וחצי תמורת כ-136 מיליון שקל.

בכך מצטרף מנורה מבטחים פיננסים לבתי ההשקעות דש-מיטב, אקסלנס ופסגות, שבמסגרת ההתייעלות בענף צפויים להעביר את משרדיהם. בחודש שעבר, נזכיר, נחשף ב"גלובס" כי אקסלנס נמצא במו"מ מתקדם להעתקת משרדי בית ההשקעות למגדל אמות פלטינום שבקריית אריה, פתח תקווה, מהלך שיוביל לחיסכון של כ-3 מיליון שקל בשנה. פסגות מאחד את פעילותו בבית פסגות שברחוב אחד העם בת"א.

מהלך דומה מקדמים בתי ההשקעות דש ומיטב, שצפויים להתמזג בשבועות הקרובים. בגוף הממוזג מעוניינים לאחד את המשרדים, להעבירם לחלופה זולה יותר - מהלך שיוביל לחיסכון של מיליוני שקלים בשנה. בהנהלת הגוף הממוזג מתמקדים כעת בחלופות בשני אזורים: רחוב השלושה בת"א ומגדל הממוקם מול קניון איילון בבני ברק.