אחרי 3 שנים: קרני זיו, סמנכ"לית התוכן של ערוץ 10, פורשת

עם זאת, זיו תמשיך בתפקידה בחודשיים הקרובים, לבקשת מנכ"ל הערוץ רפי גינת

אחרי 3 שנים, קרני זיו החליטה לפרוש מתפקיד סמנכ"לית התוכן של ערוץ 10. זיו הודיעה על כוונתה למנכ"ל הערוץ, רפי גינת, לפני מספר ימים. לבקשת גינת תמשיך זיו בתפקידה בחודשיים הקרובים.

זיו מונתה לתפקידה בראשית 2010, אחרי שמילאה את תפקיד סמנכ"לית התוכן בחברת הכבלים הוט.

זיו מסרה הערב (ב'): "מילאתי את תפקיד סמנכ"לית התוכן של הערוץ במהלך 3 השנים האחרונות - שהיו מאתגרות, מעניינות, סוערות אך מספקות. למרות הקשיים הצלחנו לייצר את השפה של ערוץ 10 ולייחד את התוכן שלו. לאור המשבר החריף אליו נקלע הערוץ לפני כשנה, חשתי שלא יהיה זה אחראי מצידי לפרוש כשהערוץ כולו מצוי בסערה ומשבר חמור.

"בשנה האחרונה נאבקתי יחד עם הנהלת הערוץ ועובדיה על זכות קיומו של הערוץ, ובו-זמנית המשכנו לייצר תוכן אלטרנטיבי, ראוי, ייחודי ותחרותי. אני חשה שעם סיומו של המאבק הקיומי והארכת הזיכיון של הערוץ, ועם כניסתו של רפי גינת כמנכ"ל קבוע, הערוץ נמצא בידיים טובות ויציבות לקראת העתיד, וכעת אני יכולה בלב שקט להיפרד מן התפקיד.

"לוח השידורים של ערוץ 10 לשנת 2013 נמצא בשלבי התהוות מעשיים, ואני מקווה שבזכות העבודה שהמשכנו לעשות בערוץ בשנה האחרונה, נחזור ללוח שידורים תחרותי החל מהקיץ הקרוב.

"אני רוצה להודות לאנשי ההנהלה, ליוצרים ולחברות ההפקה, ובמיוחד לאנשי מחלקת התוכן, על העבודה הקשה והמצוינת שנעשתה בערוץ ב-3 השנים האחרונות".

רפי גינת, מנכ"ל ערוץ 10, מסר: "הכרתי את קרני לפני שבועיים עם כניסתי לתפקיד, ובכל הפגישות שהיו לנו מאז למדתי כמה היא מקצועית ועניינית, ואין לי ספק שהיא תרמה רבות לערוץ. היא תמשיך בתפקידה בחודשיים הקרובים, תשלים את המשימות ללוח התוכניות החדש, ואני מאחל לה הצלחה בכל אשר תפנה".

בין ההצלחות הבולטות עליהן חתומה זיו בערוץ 10 ניתן לציין את עונת "הישרדות VIP", שהייתה העונה המוצלחת והמדוברת ביותר של התוכנית; סדרות הדרמה האיכותיות והמוצלחות "אלנבי", "אחת אפס אפס", ו"בנות הזהב"; השעשועון המקורי שפותח בערוץ 10, "לעוף על המיליון", שהפך להצלחה בינלאומית; הצבתם של הזוג אורלי וילנאי וגיא מרוז בתוכנית הבוקר; הסדרה "מעושרות"; תוכנית הבידור "בובה של מדינה"; סדרות הדוקו "להציל את הנישואים", החיים כשמועה" ו"המסע המופלא של אהרוני וגידי"; ותוכניות רבות אחרות.