רפי גינת מונה למנכ"ל ערוץ 10; גם "כלבוטק" עוברת

עורך "ידיעות אחרונות" לשעבר ומגיש "כלבוטק" מונה הערב ע"י דירקטוריון ערוץ 10 למנכ"ל הערוץ ■ בלשניקוב: "אישיותו, כישוריו המקצועיים והישגיו של גינת מציבים אותו כאיש המתאים ביותר" ■ הערכות: גולן יוכפז ימונה למנכ"ל חדשות 10

רפי גינת הוא מנכ"ל ערוץ 10 החדש: עורך "ידיעות אחרונות" לשעבר ומגיש התוכנית "כלבוטק" מונה הערב (ה') על-ידי דירקטוריון ערוץ 10 לתפקיד מנכ"ל הערוץ.

גינת ייכנס לנעליו של יואב הלדמן, ששימש כממלא-מקום המנכ"ל מאז עזב יוסי ורשבסקי את התפקיד. לאור הדברים, גם התוכנית "כלבוטק" תעבור מזכיינית ערוץ 2 רשת לערוץ 10.

גינת היה העורך הראשי של העיתונים "ידיעות אחרונות" ו "העולם הזה" ומנהל מחלקת הבידור של הטלוויזיה הישראלית. תוכניתו "כלבוטק" רצה מזה 33 שנה וזכתה במהלך השנים לשיעורי צפייה גבוהים מאוד.

יו"ר ערוץ 10, אבי בלשניקוב, מסר כי הערוץ עבר תקופה לא פשוטה, וכי "אישיותו, כישוריו המקצועיים והישגיו הרבים של רפי גינת מציבים אותו כאיש המתאים ביותר להוביל את ערוץ 10 בדרכו החדשה".

יו"ר נענע10 ויו"ר ועדת הכספים בערוץ 10, מיכל גרייבסקי, מסרה: "אני גאה שרפי גינת מצטרף אלינו. כל מי שמכיר אותו וזכה ליהנות מכישוריו, יכולותיו, הישגיו ובעיקר מנהיגותו, יודע כי רפי יקח את הערוץ לפסגות חדשות. גינת הוא האיש הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון, שיוביל את כולנו להיות טובים וחזקים יותר".

גינת עצמו מסר הערב ל"גלובס": "אני יודע שיש בערוץ 10 אנשי מקצוע נפלאים מהמעלה הראשונה, שעם רובם עבדתי בעבר, ואני שמח ומרוגש לבוא לערוץ במטרה לעזור בקידומו והצלחתו". לדבריו, "לא אחסוך שום מאמץ כדי שזה יקרה. זה אתגר אדיר, ואני מוכן להיכנס אליו בכל הכוח".

לדברי גינת, התפקיד הוצע לו בעבר, והוא המתין שהמצב בערוץ 10 יתייצב על מנת להתמנות לתפקיד. "אני אוהב מנצחים", אומר גינת, "וכאלה הם האנשים בערוץ 10 - בלי אבי בלשניקוב, מיכל גרייבסקי וללא גיבוי של רון לאודר, לא היה היום ערוץ 10".

ההערכות הן כי גינת יביא עמו לערוץ 10 את עורך "אולפן שישי" ומי שהיה העורך שלך ב"כלבוטק", גולן יוכפז, כדי שישמש כמנכ"ל חדשות 10.

לדברי גילת, "לא פניתי עדיין לגולן יוכפז". לשאלת "גלובס" האם יש בכוונתו לפנות ליוכפז, השיב גילת: "יש סיכוי שאפנה אליו".

בלשניקוב הודה ליואב הלדמן שכיהן בחודשים האחרונים כמנכ"ל בפועל של ערוץ 10, בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל כספים, וציין כי הלדמן עשה עבודה מצוינת וראויה לכל הערכה.

כאמור, התוכנית "כלבוטק" תתחיל בקרוב עונה חדשה בערוץ 10. זכיינית ערוץ 2 רשת מסרה בתגובה: "אחרי 14 שנים של דרך משותפת עם 'כלבוטק', אנו מאחלים לרפי הצלחה גדולה בהמשך הדרך. 'כלבוטק' הפכה לאחד מאבני-היסוד של הטלוויזיה, ואנו שמחים כי הייתה זו רשת ששידרה תוכנית חשובה ומשמעותית, שסיימה בשבוע שעבר את עונתה".