לא לבעלי לב חלש: 4 מניות עם פוטנציאל לשורט סקוויז עצום

באתר הפופולרי The Street ערכו רשימה של מניות שצפויות לדווח היום בסיום המסחר בוול סטריט ■ אם יכו את התחזיות הן עשויות לתפוס את השורטיסטים עם "המכנסיים למטה" ולהבריח אותם - עניין שיגביר את העליות

עונת הדוחות בארה"ב הנמצאת בסיומה, מספקת הזדמנויות השקעה רבות לסוחרים רבים המנצלים את בריחת "השורטיסטים" במה שמכונה "שורט סקוויז". באתר הפופולרי The Street ערכו רשימה של מניות שצפויות לדווח היום בסיום המסחר בוול סטריט, ועשויות לזנק ולהבריח את השורטיסטים אם ידווחו על תוצאות כספיות טובות מהצפי.

נזכיר, השקעה בשורט פירושה שהמשקיעים מוכרים את המניה במטרה להרוויח מירידות הערך. כאשר הם מעוניינים לממש רווחים הם מכסים את ההשקעה באמצעות קנייה של המניה. לכן, כאשר חברה מסוימת מדווחת על אירוע חיובי שעשוי להוביל לעליית ערך המניה שלה, משקיעי השורט חוששים מהפסדים כבדים, בורחים מאותה מניה ומגבירים את מהלך העליות. אירוע זה מכונה "שורט סקוויז".

1. Buffalo Wild Wings - (סימול: BWLD) - רשת המסעדות צפויה לפרסם את דוחותיה הכספיים היום לאחר המסחר בוול סטריט. צפי האנליסטים עומד על הכנסות של291.9 מיליון דולר ורווח של 95 סנט למניה. שיעור יתרות השורט על המניה הוא יחסית גבוה ועומד על 19.8%. לאחרונה חברת KeyBanc העניקה ל-BWLD המלצת "קנייה" ומחיר יעד של 85 דולר, המשקף פרמייה של כ-11%.

2. Seattle Genetics - (סימול: SGEN) - חברת הביוטק צפויה לדווח על תוצאותיה לאחר המסחר, כאשר אנליסטים בוול סטריט צופים כי הכנסותיה יסתכמו ב-57.21 מיליון דולר ורווחיה ב-11 סנט למניה. מניית החברה זינקה בכ-27% ב-3 החודשים האחרונים חרף העובדה ששיעור יתרות השורט על המניה זינק ל-19.3%. באתר מציינים כי בתרחיש השורי ביותר, אם החברה תעקוף את התחזיות ורמת ההתנגדות הראשונה ב-30.8 דולר, היא עשויה להגיע ל-45 דולר.

3. Theravance (סימול: THRX) - חברת ביוטק נוספת שתדווח על תוצאותיה היום בסיום המסחר. קונצנזוס האנליסטים בוול סטריט מצביע על כך שהכנסות החברה יסתכמו בכ-3.9 מיליון דולר ורווחיה יסתכמו ב-42 סנט למניה. מניית החברה צללה בכ-15% ב-6 השבועות האחרונים, כאשר שיעור יתרות השורט על המניה עומד על כ-12%. כעת, המניה נסחרת סביב 15.7 דולר, סביב רמת השפל של ה-52 שבועות האחרונים.

4. Rackspace (סימול: RAX) - חברת מחשוב הענן תדווח על תוצאותיה היום לאחר סיום המסחר בוול סטריט, כאשר צפי האנליסטים עומד על הכנסות של 355.4 מיליון דולר ורווח של 22 סנט למניה. אומנם שיעור פוזיציות השורט על המניה הוא יחסית נמוך ועומד על 8.4% "בלבד", אך יש לציין כי ב-4 הרבעונים האחרונים היא רשמה צמיחה דו ספרתית בהכנסות שלה וזינקה מאז אוגוסט 2012 ביותר מ-75%.