הטיפ היומי: ענקית תקשורת עם פוטנציאל עלייה של 18%

מחלקת המחקר של גולדמן זאקס ממשיכה להמליץ על מניית סיסקו ב"קנייה" במחיר יעד של 25 דולר

יצרנית ציוד התקשורת סיסקו נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-113 מיליארד דולר. החברה, שהוקמה בשנת 1984, מייצרת מוצרים בין היתר בתחום רשתות התקשורת, IPTV, אבטחה ואחסון. המטה שלה נמצא בקליפורניה, אך יש לה פעילויות ברחבי העולם, כולל בישראל. באחרונה רכשה סיסקו את הסטארט אפ הישראלי Intucell תמורת 475 מיליון דולר. החברה, המנוהלת על-ידי ג'ון צ'יימברס, מעסיקה למעלה מ-65 אלף עובדים.

סיסקו הודיעה לפני כמה ימים על השקת מוצרים חדשים, ואנו רואים בהודעה זו משמעותית. המוצרים כוללים קו מוצרים חדש בתחום המתגים - משפחת מוצרי Nexus 6000, פתרון לסביבת מחשוב ענן, וכן פלטפורמת וירטואליזציה (תשתית שמאפשרת לנצל את משאבי המחשוב במספר גדול של מחשבים) בשם ONE.

אנחנו רואים את ההכרזה של סיסקו ככזאת שמחזקת את מיצובה התחרותי של החברה ומסמנת עוד אבן דרך באסטרטגיית ה- SDN(Software-Defined Networking), שעליה הודיעה סיסקו. המוצר ONE נמצא כעת בניסויים בשטח, ויהפוך למסחרי במהלך הרבעון השני של שנת 2013. להערכתנו, למוצר יש כוח משיכה טוב יותר משל מוצרי החברות המתחרות, והוא מקבל תגובות טובות מלקוחות פוטנציאליים.

אנו סבורים שהפתרון החדש שהשיקה סיסקו לתחום מחשוב הענן, Nexus 1000V InterCloud, מאפשר "לתזמר" עננים פרטיים וציבוריים, והדבר מרחיב את יכולותיה של סיסקו בתחום הווירטואליזציה. לסיסקו כבר יש בסיס חזק של למעלה מ-7,000 לקוחות למוצר ה-Nexus 1000v.

אנו ממשיכים להמליץ על מניית סיסקו "קנייה". מחיר היעד למניה נותר ללא שינוי - 25 דולר, והוא נקבע על בסיס מכפיל רווח של 12 לשנת 2013. מחיר היעד למניה משקף פרמיה של כ-18% על פני מחירה בנאסד"ק. אנו מעריכים שהרווח הנקי למניה בשנה זו יסתכם ב-2.11 דולר.

עוד נציין, כי להערכתנו, מוצרים נוספים שתשיק סיסקו במהלך החודשים הקרובים, יובילו לירידה בנתח השוק של חברת Brocade (BRCD), שעליה אנו ממליצים "מכירה".

*** מחלקת המחקר, גולדמן זאקס