דרבן השלימה בהצלחה הנפקת אג"ח בהיקף 65 מיליון שקל

הגיוס כלל הרחבה של אג"ח סדרה ח', הצמודות למדד במח"מ של 2.14 שנים וכתבי אופציה סדרה 15, במח"מ של 4.25 שנים

חברת דרבן, בבעלות אליעזר פישמן, השלימה בהצלחה את השלב הציבורי בהרחבת סדרת אג"ח ח' וכתבי אופציה סדרה 15 הניתנים למימוש לאג"ח סדרה ד' של החברה, בהיקף כולל של כ- 65 מיליון שקל.

הגיוס כלל הרחבה של אג"ח סדרה ח', הצמודות למדד במח"מ של 2.14 שנים וכתבי אופציה סדרה 15, במח"מ של 4.25 שנים. גודל הגיוס הצפוי אמור לגדול עד סכום של כ-112 מיליון בהנחת מימוש מלא של האופציות האמורות. את ההנפקה הובילה כלל חיתום.

במסגרת המכרז הציבורי והמוסדי, נתקבלו ביקושים בהיקף כולל של כ- 107 מיליון שקל. המחיר בו גייסה החברה את אגרות החוב משקף תשואה של כ-3.78%.

בחודש האחרון, חברת הדירוג מידרוג אישרה מחדש לחברה דירוג A3 ושינתה את אופק הדירוג מיציב לחיובי זאת לאור התייצבות ביחסים הפיננסיים של החברה.

דוד זבידה, מנכ"ל דרבן אמר היום: כי"השלמת ההנפקה והצלחתה מעידים על הרוח הגבית שנותן שוק ההון לחברה ולפעילותה. הבעת האמון של המשקיעים באה לידי ביטוי בביקושים הרבים שהתקבלו והגיעו לפי 1.55 מההיצע. אנו ממשיכים בימים אלה בקידום תכנית העבודה שנקבעה ופועלים להשבחת הנכסים הקיימים, תוך איתור אחר השקעות חדשות בעלות פוטנציאל להשבחה והצפת ערך ושיפור מתמיד במדדים הפיננסים של החברה".

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".